Even een aanvulling hierop. In de 13.5 SuperStock klasse is de regelaar inderdaad vrij. Motor wordt een vaste motor 13.5 die niet vertimebaar is (merk is nog niet bekend maar zal in de richting van de GM of CS gaan). Inderdaad drie setjes banden met één setje reserve mocht er een keer een velg stuk gaan. Deze sets worden aan het begin van de race door de wedstrijdleiding gemerkt. De motor wordt een soort van handout. Je koopt je eigen motor en deze krijg je voor de race uitgereikt en na de race lever je hem weer in. Je krijgt wel steeds je eigen motor en er mag onderhoud gepleegd worden op de MACH zelf onder enige "toezicht". De baan wordt inderdaad op 6 manieren verreden, met de klok mee en tegen de klok in en dan drie varianten. Volledige baan en twee verkorte versies hiervan.
Verder is er nog wel het een en ander besloten maar zoals ik al eerder zei is het beter de notulen af te wachten zodat het allemaal duidelijk neergezet kan worden en er geen misverstanden kunnen ontstaan hierover. Of de beslissingen ook doorgestuurd zijn naar de NOMAC weet ik niet, daar heb ik niks over gehoord.