hoe maak je zelf nacht bladen

s_night_Flying_IMG_5953.JPG

Night-Blades-010.jpg

wat heb je nodig
koper tape
4xled 3volt
2xknoopsel 3volt+houder
en wat dun draad

NightBlade_Battery_IMG_5684.JPG

1948.jpg

in de buis zit een lipo accu van 20mA.

het monteren van de knoop sel op de bladen staat mij niet zo aan op de foto hier boven staat de accu op de kop wat mij een beter id lijkt.

ik zit er ook aan te denken om nachtbladen ta maken, ik heb alleen nog geen idee hoe.

op Runryder staat volgens mij een filmpje hoe je je eigen nachtbladen kunt maken, wel met knoopcellen.
alleen kan ik het even niet meer vinden :(

ik ben nog op zoek naar het koper tape.
ik ben van plan om 1 knoop sel op de rotor kop te zetten en daar de 4 leds mee te laten branden.
dit om een beter balans te krijgen.

Ik ga het ook doen op mijn piccolo :) Bladen moet toch opnieuw krimpkous hebben dus kan dat mooi in 1 keer :)

Dat ziet er wel erg vet uit zeg gerard_nl.
Is denk ik net wat teveel gevraagt voor men dragonfly 04 :D

Tadango zei:
Ik ga het ook doen op mijn piccolo :) Bladen moet toch opnieuw krimpkous hebben dus kan dat mooi in 1 keer :)

Beetje :offtopic: :

wat voor krimpkous doe jij om je bladen heen ? En waar kan je dat halen?

Alvast bedankt

IJsbrand zei:
Tadango zei:

Beetje :offtopic: :

wat voor krimpkous doe jij om je bladen heen ? En waar kan je dat halen?

Alvast bedankt

Gewoon lichte transparante kripkous :) Zo licht mogelijk ;) Ik haal het altijd bij aircraft-world.com

Tadango zei:

En wat is het voordeel van die krimpkous ... haan je bladen dan langer mee ..? Werkt dat oook met de tunning bladen van ikarus .. ?

Ik wil zelf de nightfly kit gaan installeren ... Op mijn Picallo V2 .. :)

Gerard,
Waar vindt je die verlichtingsbuisjes zoals die op uw landingsgestel. Het zijn toch van die toestelletjes met een schakelaar op, Jo (meeting Meerhout) zei dat ze op het net te vinden waren.
Luc

Bedankt voor de link, neen is wel niet goedkoop en in verzending ook al niet. Misschien wanneer je tesamen doet met anderen kun je de verzendingskosten wat druken.

inderdaad zijn de verzendkosten belachelijk, 5 dollar per ding, en 5 dollar per ding verzenden.

idioot.

Pasav zei:
Tadango zei:

En wat is het voordeel van die krimpkous ... haan je bladen dan langer mee ..? Werkt dat oook met de tunning bladen van ikarus .. ?

Ik wil zelf de nightfly kit gaan installeren ... Op mijn Picallo V2 .. :)

Ik gebruik houten bladen ;) dan is krimpkous wel nodig. 1 tik en het sneeuwt :)

voor de gene die koper folie willen bestelen bij stainedglass doe dat dan via de mail de winkel werkt niet 100% wat ik begreep.

Back