Alle bovenstaande posters hebben me wel overtuigd,
We (Michael, Joep & Ikke) moeten aan wedstrijden mee gaan doen.
Ik zal dit topic blijven updaten op weg naar onze eerste wedstijd.
Joep is mijn neefje van 12 jaar. Met heel veel talent maar 0 euro budget.
Michael is een kennis van 27 jaar met talent, passie en bevlogenheid.
Ikke(Theo) 47 jaar met veel passie.
Joep rijd met een T2-2009 Brushed nolimit regelaar + Brushed ?turns motortje .
Michael rijd ook met een T2-2009 ? Bushless Nolimit ESC + SP 13.5 motor.
Theo rijd met een T2 (2006) en nu nog met novak GTX + 19turns Corally motor.
De cirtix+ sp 13.5 combi gaat er binnenkort op.
Zaterdag 18-02-2012 naar de MACH geweest. We hebben met ons 3en van 14:00 tot 17:00 de baan onveilig gemaakt.
Voor Joep was het de eerste keer dat hij met deze auto de baan op ging en het ging gelijk goed, terwijl de auto niet optimaal was afgesteld voor de indoor baan.
Michael reed weer als vanouds, hard. Maar kon meer rondjes rijden zonder van de baan af te raken.
Ik heb eindelijk de slag te pakken en kan stabiele rondes draaien.
Tijdens deze sessies hebben we een transponder van Hans geleend gewoon om te kijken hoe het nu was.
Joep deed een beheerst top rondje van 15.3 sec en Michael knalde zijn auto over de baan om dat te verbeteren. Dat deed hij met 13 sec.
Het was leuk om met zo'n transponder te rijden je kan op het internet je tijden tijden terug zien. Het geeft ook een extra stimulans om je rondetijden te verbeteren.
Dus Michael en ik gaan er zeker een kopen. Joep zal lang moeten sparen voor zo een aankoop, dat wordt dus lenen.
Het gemis aan setup gereedschap was wel pijnlijk, dat hebben we gelijk ook maar op de aankoop lijst gezet.
Het doel is gezet om outdoor met de ZAC mee te doen.
Michael in de superstock.
Aan Joep zijn auto moet nog veel worden gedaan om de auto aan de stock regelementen te laten voldoen. Lipo's, motor & regelaar kopen.
Ik... ik moet nog veel trainen voor de Stock klasse

.
De eerste ZAC is op 21/22 april. Dus nog 8 weken voorbereiding.
Mvg,
Theo