Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BlackFox zei:Da vraag ik mij eigenlijk ook af...
mikehomerun zei:het beste is om je auto af te tanken te gaan rijden en dan (zoals ik rijd en dat is nie zagjes) als ie bijna leeg is bij vullen en dan heb een slag rijker zetten zodat hij wat meer koeld en dan rustig een paar rondjes rijden en dan hem wer trug stellen en knalle zo krijgt je motor ook nie over zijn donder en kan je tog blijven rijdeen dat is wat we willen
succes michael
After run, waarom zou dat zooi zijn volgens jouw, zou ik graag willen hooren want ik gebruik altijd after run(die 5 keer dat ik hem gebruikt heb dan)mikehomerun zei:over een goed afgestelde motor.
ik heb een serpent impulse met een nova rossie die super staat afgestelden ik doe het zodat ik gewoon door kan rijden en dat het motortje ff iets meer smering krijgt ( beter voor het zuigertje ) en je afdicht rubbers kapot draaien ermee is mij nog nie over komen ( en heb je er wel last van is het mischien tijd om een goede auto te kopen) en ben je klaar met rijden gooi er dan geen after run olie in wat dat is zooi. gewoon hem weg zetten met een lege tank en de volgende keer een drupje nitro in de carb spuiten en dan hem starten. warm rijden en dan hem afstellen ( rijd nie nie op het circuit zet hem dan niet te arm) veel succes
michael
mikehomerun zei:1 hind
gebruik NOOIT tornado dat is engt slechte brandstof wat veel te vet is
Hpi_Racing zei:Ik gebruik ook geen tornado ik gebruik gewoon benzine die mijn modelbouw winkel heeft. (Meijer en blessing)