Hoe zetten jullie je auto uit?

• Topicstarter Topicstarter ibizadesire
  • Startdatum Startdatum
zal ik het maar verklappen

k rijd nooit op circui en nu rijd ik ongeveer 6 tankjes op een dag dus savonds maak ik hem schoon en alles zeg maar en volgende dag begin ik weer

amai, 6 tankskes op een dag, je brandstof zal wel niet lang meegaan zo :wink:

tim zei:
zal ik het maar verklappen

k rijd nooit op circui en nu rijd ik ongeveer 6 tankjes op een dag dus savonds maak ik hem schoon en alles zeg maar en volgende dag begin ik weer
Je hebt in iedergeval plezier met rijden :D Maar nitro is best duur 8O Als je elke avond 6 tankjes oprijdt 8O

Ik ben op de plek waar ik rijdt meer bezig met praten met andere rijders dan rijden :D hehehe

Je bedoelt alleen de Protech op et moment want de SS ligt uit elkaar :wink:

sphereman zei:
is wel met zijn 2en hoor de SS en de protech

Ja ok :D Als ik met mijn Savage en mijn SS rijdt elke dag van de week dan rij ik ook zo 5 liter op :P

jah dat bedoel ik maar eigenlijk heeft Blackfox wel gelijk ik heb amper met mijn SS gereden en ben toch door de %liter tank heen als de SS goed rijd en de Protech ook eindelijk is goed zijn best gaat doen dan kom ik nog een keer terug op wat ik perweek verbruik.

Als je niet weet hoe je moet afstellen...dan vraag ik me af waar je aan bent begonnen. Dit verhaal kom ik echt ontzettend vaak tegen! Natuurlijk kon ik ook nog niet perfect afstellen toen ik met brandstofauto's begon, maar ga dan naar een goede modelbouwzaak. Dat heb ik ook gedaan en ben er altijd goed geholpen en leer steeds meer.

Een vraag als 'hoe moet je dan afstellen' is zo nutteloos. Immers: wat wil je afstellen, want er is nogal wat waar je aan kunt draaien. Zoek eens een GOEDE modelbouwzaak op (dus niet een van: kopen en wegwezen) en laat je goed inlichten en vraag of ze de auto af willen stellen. Dat is beter dan dat je zelf wat probeert.

shift-on-the-fly

jah nog ff over die brandstof >>>

ik krijg die brandstof meestal van mijn ouders omdat mijn pa het mooi vind dat dat wagentje rijd dus hun betalen de brandstof meestal dus dan kan je ook wel behoorlijk veel rijden

tim zei:
jah nog ff over die brandstof >>>

ik krijg die brandstof meestal van mijn ouders omdat mijn pa het mooi vind dat dat wagentje rijd dus hun betalen de brandstof meestal dus dan kan je ook wel behoorlijk veel rijden
Handig zulke ouders :D

mijn ouders sponseren ook wel eens af en toe...
of leggen eens bij, vb toen in mijn auto kocht betaalden ze 1/3
of bij een onverwachte kost...
dat soort dingen
:offtopic:
owkee we dwalen af...

hehe, mijn ouders hebben de volledige auto al betaald + wat extra voor onderdelen en soms brandstof.
en we zijn weer aan't afdwalen.... :wink:

BlackFox zei:
hehe, mijn ouders hebben de volledige auto al betaald + wat extra voor onderdelen en soms brandstof.
en we zijn weer aan't afdwalen.... :wink:
:offtopic: Dat afdwalen zit gewoon in ons bloed ;) lol

:ontopic: Maarehh... Ik heb dat nog niet eerder gezien? Een knopje om de motor uit te zettten? :D

Back