Theo, is geregeld:Theo Coenen zei:Hans, had je dat raam misschien niet iets groter kunnen maken voor eventuele grotere modellen in de toekomst?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo, is geregeld:Theo Coenen zei:Hans, had je dat raam misschien niet iets groter kunnen maken voor eventuele grotere modellen in de toekomst?
Theo, aan het mooie Limburg kunnen we hier in het westen natuurlijk nooit tippen.Theo Coenen zei:Hans nu ben je op alles voorbereid, en wat een mooi vrij uitzicht heb je, bijna net zo mooi als hier bij mij. Straks wil je vrouwtje die ruimte nog als slaapkamer hebben, dus kijk maar uit.
Herman, is juist. De aannemer moest bekennen nog nooit hier mee gewerkt te hebben maar zag, nu dit eenmaal toegepast te hebben, wel de voordelen er van in.Herman zei:is het een polyester dakkapel,
hebben ze zeker er kompleet opgezet.
Daar zou ik toch maar even mee uitkijken.Herman zei:waarom hebben ze dat spant er niet uit gehaalt.
michiel b zei:alleen best koud nu, 8 graden om precies te zijn.
(en dan sta ik daar een paar uur achter elkaar te hobbyen...)
michiel b zei:tja, die zolder is zo groot(en erg slecht geisoleerd) dat ik elektrisch verwarmen niet echt de moeite vind, voordat ik daar iets van merk... Bovendien denk ik dat met zo'n 2000W verwarming ik wel een nieuwe groep mag gaan aanleggen....
Bovendien kost dat stiekem ook best wel wat euro's om daar de hele tijd zo'n verwarming aan te zetten. Dan krijg ik (alweer) ruzie met mijn ouders.