Hoe ziet jouw hobbyruimte eruit??

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
Hobby kamer :

2.5 x 4 meter
bureau 1 x 2 meter
dressoir
wandrek
1 pc
1 printer
2 rollende opberg bakken (vol met rc en elec. stuff)
Verwarming ;)

Eindelijk heb ik foto's om te showen. Voor de verhuizing moest ik het doen met een hoekje van de hobby/computerkamer van mijn vriend (had ik maar niet in zijn huis moeten intrekken...) Nu samen een huisje gekocht en allebei een eigen kamertje :D

De hobbykamer is nog niet helemaal perfect, maar genoeg ingericht nu om weer te beginnen.
fotos:
IMG_4047.JPG

IMG_4048.JPG

De werkplank rechts is op stahoogte en links is nog niet helemaal klaar maar daar komt nog zo'n bureau zodat ik over de volle lengte van de kamer werkruimte heb. De computer wordt ter zijner tijd vervangen door een laptop . PC's houden niet zo van zaagsel en stof nl.

Groetjes,
Annemieke

mijn hobby ruimte is 5m op 4m heb niet al te veel matteriaal daar liggen het meeste ligt in de garage.
ik werk op een oude bureau van mijn vader als hij nog student was die nu vol gebrand is door men soldeerbout omdat ik hem afentoe eens op de tafel leg en dan is er een geheel gat in gebrand :lol:

maja een picje komt msch nog :D

greets

@JopTop
Leuke pjoeter ( systeemkast ) ik zou alleen de kabels netter wegwerken.

Ik kijk hier voor het eerst en wat mij opvalt dat de vliegtuigen allemaal op de zelfde manier zijn opgehangen (in de hoek gegooit )
Ik zit zelf ook met dat probleem vooral in de winter.
Het gedeelte waar de modellen staan (hangen) is het maar beperkt verwarmt omdat we ook een hout kachel hebben en dan gaat de cv verwarming uit .
Ik vindt het voor modellen zonder electronica niet zo erg maar voor die andere modellen wel.
En als ik niet met de hobby bezig ben dan zet ik daar de verwarming niet aan en is het daar brrrrrrrrrr koud, ik heb daar cv en een gas kachel maar als je de gaskachel laat branden is de fles zo leeg 25€ kost een fles gas.
Op de zolder heb ik nog wel wat plek maar ik kan niet een goed ophangging voor de modellen bedenken (een schuin dak) heeft iemand daar wel iedeeen voor .
Ik ben benieuwd
als ik mijn tuin opnieuw ga bestraten :( wil ik er een gas leiding naartoe leggen met daar dan een gevel kachel dat lijkt me wel wat

Mhhh, misschien even de foto resizen naar 640x480????
Leest dan een stuk rustiger :wink:

volgens mij had ik vanaf het begin een link neer gezet, maar laten we maar terug ontopic gaan.. vinden de mod wel weer leuk...

Mijn vliegtuigen hangen allemaal boven mijn bed, 3 langs elkaar
( allemaal 1m+ vliegtuigen) en 3 eronder.
Ik moet wel oppassen met opstaan en bed opmaken maar ik heb nergens anders plaats, mijn auto staan op mijn boekenkast.

tja toen kwam pap(guus) op het idee om de boel te verbouwen
en dit is er uit gekomen
Img_0033.jpg

Img_0034.jpg

Img_0035.jpg

Img_0036.jpg

het is nog opgeruimt
en op de vloer komt nog parket

Mooi topic om doorheen te bladeren!
Altijd leuk andermans huizen van binnen te bekijken.
En dan helemaal de hobby ruimtes! :)

Hier dan ook even de mijne:

DSC00195.sized.jpg

DSC00196.sized.jpg

DSC00197.sized.jpg

Zoals je ziet alles net een beetje opgeruimd.

De savage (links onder) is veel aan verspijkerd en de kenner ziet meteen dat er een hoop custom spul aan zit. De trex rechts ernaast is net weer opgebouwd naar zijn 1e crash.

Tell me what you think!

Ok, ik ben eerst 2 dagen aan het opruimen geweest anders zag je geen werkbank :wink:
en toen pas een kiekje maken dat moet je nu niet meer doen.
zie de foto`s hier boven :D :D

Guus zei:
Ik kijk hier voor het eerst en wat mij opvalt dat de vliegtuigen allemaal op de zelfde manier zijn opgehangen (in de hoek gegooit )

Nou, de serieuzer modelbouwers die ik ken "gooien" niet alles zomaar in de hoek, gegarandeerd dat er dingen beschadigen en/of kromtrekken door je vliegtuigen zo op te bergen. Beter is het om (bijvoorbeeld) tafelpoten te nemen, met isolatieschuim eromheen (voor leidingen)

Vleugels;

Hpim2364.jpg

Rompen;

Hpim2365.jpg

n.b. ondertussen is het wel wat netter opgeruimd dan op de foto's zichtbaar :lol:

Grt.

Back