Hoe ziet jouw hobbyruimte eruit??

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
Heb door een of andere stommiteit mijnerzijds de fotoserie 2keer geplaatst
Kan de Mod ,die hier over gaat een serie weg halen ?

mvg Motormuis

Dit is mijn hobbyruimte in huis voor de electro, voor de rest heb ik nog een leuke hobbyruimte in de garage voor de bigscale electro, die is te groot voor mijn hobbyruimte boven. Op zolder nog een truck staan die volgens mij 1 ritje heeft gemaakt om te testen, overal staat wat omdat ik ook veel voor mensen auto's bouw, dus een beetje knutselkamer waar ik alles kan laten staan is dan wel makkelijk, wel moet ik de kamer delen met mijn vrouw die de andere kant van de kamer in gebruik heeft met dr kaarten knutselen:) Owjah en mijn eigen projectje de F104 komt maar niet klaar omdat ik weer te druk voor anderen bezig ben :(.....maarja dat levert weer hobbycentjes op:)

100_1573.jpg

100_1572.jpg

100_1558.jpg

100_1556.jpg

100_1555.jpg

Zal proberen hier een paar foto,s neer te zetten van mijn hobby puinhoop[
Foto-SAJCQG4G-D.jpg

Foto-PABGTL4P-D.jpg

Foto-PWQ6C6XE-D.jpg

Foto-TAUNBZM4-D.jpg

Foto-QSZKOR8H-D.jpg

Foto-JSWWAOOJ-D.jpg

Foto-3T3XPA47-D.jpg

Foto-EVQUFOVJ-D.jpg

Foto-TAUNBZM4-D.jpg

Foto-OOWHQ8SD-D.jpg

Zoals je kunt zien is het bij mij een grote puinhoop ,heb lang getwijfeld om dat hier te laten zien ,maar aangezien ik er inmiddels achter ben dat ik niet de enigste ben .heb
ik de knoop maar doorgehakt

Alles staat op of in elkaar vanwege ruimte gebrek ,maar ik werkelijkheid omdat ik met
van alles en nog wat bezig ben ,en dan kom je ruimte te kort
Truck met oplegger staat op de treinbaan
De Blommendal A 9005 staat wegens plaats gebrek op mijn PC tafel
Ben met een Faun truck bezig 1-10 daarbij heb ik een Leopard 2A6 gekocht ,deze word
gebouwd ,maar ,tevens bouw ik de Leo nogmaals maar dan ook 1-10 ,zodat deze met de
Faun een mooie combi worden .
Hiermeede ben ik nog wel een poosje zoet ,en als klap op de vuurpijl kocht ik ook nog een Schania 620 met 2 trailers ,om als ik niets te doen heb ,
Hoe gek kan een mens zijn of ben ik inhalig ,weet het zelf niet ,als ik wat moois zie wil ik het hebben ,
Is waarschijnlijk een zieke ,kom je nooit meer af ,maar ja het houd je van de straat
en uit de kroeg

mvg Motormuis

uit de hand gelopen??

Manman wat ben ik jaloers op die hobbyruimtes hier.

Ik heb voorlopig maar een klein werkbankje ter beschikking.

Werken aan de Atom 5.5 dienen op de eettafel te gebeuren momenteel. Gelukkig spoedig verhuizen! :)

Is een oude foto en ondertussen is er al een hele zooi materiaal bijgekomen. Was gewoon foto van herstellingswerken na een crash. (Hence the bent tailboom :p)

werkbank.jpg

Heb maar een hele slaapkamer ingericht voor alle RC's.

DSCF1505.jpg

DSCF1506.jpg

DSCF1507.jpg

DSCF1508.jpg

Ondertussen al niet meer zo opgeruimd als op de foto's, ook staan alle tanks inmiddels op de hobby kamer aangezien vrouwlief ze niet meer beneden wilde hebben :rolleyes: Verder in de schuur nog een klein werkbankje en een kolom boormachine.

Hier gebeurt het bij mij allemaal:

1386107003_6_lZfS.jpeg

Deze heb ik ook nog staan maar toen hij stond werd alles er omheen weer gelijk dichtgebouwd door andere hier.
Meeste bewerk dingen doen we dus nog op het werk.
1386107002_6_es4l.jpeg

Meeste bewerk dingen doen we dus nog op het werk.

toolroom size

Hoi,
@Jopie95: toolroom zegt niet alles, als je hiermee vooraan blijft voldoet het toch?
@RobG: die machine snel gaan gebruiken, is zonde om te laten staan, wellicht kom daarna je tot nieuwe inzichten?
@darkfire: is zielig bedoeld als uit "pathetic"? Dan: "shame on you",19/aug/2011: is wat zwaar aangezet maar gaat wel over andermans "hobbyhoekje", en misschien eens bij vliegen of varen kijken?

K'zal morgen wat plaatjes van mijn hobbyruimtes maken.

Laatst bewerkt:
@helimax
Is meer gekocht met het idee dat ik later nog een leuk machientje heb staan aangezien goede kleine machines tegenwoordig steeds zeldzamer worden.
Draai/frees regelmatig op het werk en als ik iets voor mezelf moet doen doe ik daar nu ook.

wow, sommige van jullie hebben wel schone werkplaatjes hoor ;o
ik ben die van mij nog maar aan het ontwerpen (dits is maar een ruwe schts hoor )
naamloosblablie.jpg

EDIT
oeps, als ik het zo op de zalder gaa doen gaat mijn werkbankje te klein zijn
straks op de afmetingen proberen

Laatst bewerkt:
hobbyhok

Nadat ik toch wel met wat jaloerse blikken naar de opgeruimdheid van Johannes
Hobby hok had gekeken. Heb ik vrijdag de dag voor mezelf genomen om die jaloersheid weg te nemen.
Resultaat is 6 volle vuilniszakken met troep.
En bovenal er is weer werkruimte.

2012-05-12222759.jpg

2012-05-12222815.jpg

2012-05-12223146.jpg

2012-05-12222827.jpg

2012-05-12222843.jpg

Hout heb ik vlak liggen in een kartonnen doos met daarop een kartonnen plaat.
Reststukjes leg ik daar weer boven op. Om ze na elke klus uit te sorteren.

Ik ben weer blij met mijn hokje.
Wie volgt?

gefeliciteerd, zal moeder de vrouw ook eens prettig vinden dat ze daar ook eens kan komen :) :)

Of moet ze eerst toestemming in 3voud aanvragen, hahaha :)

maar mooi hokje hoor:)

Back