Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal proberen hier een paar foto,s neer te zetten van mijn hobby puinhoop[
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals je kunt zien is het bij mij een grote puinhoop ,heb lang getwijfeld om dat hier te laten zien ,maar aangezien ik er inmiddels achter ben dat ik niet de enigste ben .heb
ik de knoop maar doorgehakt
Alles staat op of in elkaar vanwege ruimte gebrek ,maar ik werkelijkheid omdat ik met
van alles en nog wat bezig ben ,en dan kom je ruimte te kort
Truck met oplegger staat op de treinbaan
De Blommendal A 9005 staat wegens plaats gebrek op mijn PC tafel
Ben met een Faun truck bezig 1-10 daarbij heb ik een Leopard 2A6 gekocht ,deze word
gebouwd ,maar ,tevens bouw ik de Leo nogmaals maar dan ook 1-10 ,zodat deze met de
Faun een mooie combi worden .
Hiermeede ben ik nog wel een poosje zoet ,en als klap op de vuurpijl kocht ik ook nog een Schania 620 met 2 trailers ,om als ik niets te doen heb ,
Hoe gek kan een mens zijn of ben ik inhalig ,weet het zelf niet ,als ik wat moois zie wil ik het hebben ,
Is waarschijnlijk een zieke ,kom je nooit meer af ,maar ja het houd je van de straat
en uit de kroeg
mvg Motormuis
http://www.modelbouwforum.nl/forums/misc.php?do=showrulesQuoten/citeren; doe dit niet overbodig en onnodig en gebruik hooguit die ene regel uit andermans post waarvan je het echt noodzakelijk acht die te moeten herhalen.