Hoe ziet jouw hobbyruimte eruit??

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
zon zooitje komt me niet onbekent voor.... minstens 1x in de week :lol:
dit was na een uurtje eon bouwen
afb7245.jpg

hobbyruimte:
afb7246.jpg

afb7247.jpg

hier een paar foto's van mijn molle hok maar nu is het nie zo erg maar normaal legt de grond vol onderdelen ;) ik werk ook liever op de grond op bureao is het zo klein en alles rolt eraf

DSCF0002.JPG

DSCF0003.JPG

Marcel zei:
en ik ook zou een hoop gezeur kregen, maja ik woon dan ook nog bij pa en ma

Ik ook (nog) hoor,en het komt zelden voor dat ik iets kwijt ben....NOT :wink:

dan heb je hele aardige ouders :lol: , ik wou dat ik met meer rotzooi mocht maken :x

ziet er leuk uit! op zolder lkkr veel ruimte :P mag ik eens komen buurten ;) kan mee hobbyen lol!

grapje

groet,
Frank

@bombarst
Wij modelbouwers zijn toch ook een soort gabbers van elkaar.

Maar hier dan een weiziging:
afb8287.jpg

@Viper-RC
Thanx 8) en voor de pc staat net als voor de savage nog heel wat op de verlanglijst (die maar blijft groeien :D )

@Frank
Tuurlijk en we moeten ook nog eens afspreken om te rijden.

Groeten Ray

Marcel zei:
Die PC is inderdaad wel mooi met die Neonverlichting :D

die PC zeker mooi met dei casemodding. Net zoals die savage is ook al zo mooi :wink:
groet Cees

Hier staat de fg wel eens om terusten
66424275.jpg

of de nitro
66424193.jpg

3 kappen van de 5(meest gebruikte om het moment)
66424184.jpg

hier werk ik aan de nitro als er iets kleins moet gebeuren(als de partytent weg is)
66424178.jpg

hier werk ik aan de fg (als de partytent weer weg is)
66424165.jpg

zijn de metaal op metaal verbindingen (schroeven) van de auto's op die luidsprekers wel getreadlocked?
Harde trillingen (ook wel: HERRIE) kunnen schroeven er makkelijk uit werken :wink:

erikderaaf zei:
zijn de metaal op metaal verbindingen (schroeven) van de auto's op die luidsprekers wel getreadlocked?
Harde trillingen (ook wel: HERRIE) kunnen schroeven er makkelijk uit werken :wink:
haha hoe kom je er op.. ghehe neej dat zijn ze niet en een rijdende auto trilt volgens mij wel meer... dus kan er geen last van hebben(hoop ik :lol: :wink: )

mooi auto's hoor mooie habboy ruimte en mooie 2 fast 2 furious poster :wink:
groet Cees

Back