Hoe ziet jouw hobbyruimte eruit??

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
Goede keus. Het is een schitterend toestel. dat vertrouwt raken geld voor zo'n beetje alle toestellen. Maar een mooi ding is het. Ikzelf had mischien een nederlands kleurtje erop gemaakt. Het is dat het budget het niet toelaat, anders had ik het ding seriues overwogen (kant en klaar heeft ook wel wat voor iemand in ee bouwdip... 8) )

Mijn werkplek is gewoon een tafel in de huiskamer waar ik aan de achterkant een plaat tegenaan gemaakt heb voor mijn gereedschap.

werkplek.jpg

oei.. oei.. oei... daar moet ik bij mijn vrouw niet mee aankomen!! haha..

Ps.. welke fabrikant maakt dit model van de "amsterdam" ?

Rober

De fabrikant van dit model is Artesania Latina.
Schaal 1:50 met een lengte van 1060mm en nog een paar maanden bouwplezier. Ik ben van plan om de kleurstelling van smit toe te passen en haar een andere naam te geven, iemand sugesties?

Anton

Hoi,

Mijn hobbykamer kan je bekijken als je Yahoo Messenger download en daar de naam tbirdsbelgium in geeft.
Zit vaak te werken met de webcam op.

Als er mensen zijn die weten hoe ik dat in mijn website kan invoegen dan hoor ik het graag!!!
tom@t-birds.be

Tom

hallo,

Als ik deze berichten allemaal lees dan word ik jaloers tot ik groen zie. Ik heb namelijk een 2 kamer woning, en met een vriendin en een labrador is er weinig keus voor een werkplek. Dus heb ik de douche ruimte en de eettafel omgedoopt tot werkplek(ken). Volgend huis neem ik in elk geval wel een betere hobbyhoek.

Groeten Rempie

mijn hobby kamer : de keuken :p
alleen men ma is er niet zo blij mee

mijn hobby kamer: het hele huis :roll:

zolder (eigen kamer) sleutelen
beneden testen
boven (1ste verdiepeing) info opzoeken
keuken schoonmaken

mzzl 8)

Vinze,

Kan je wel een idee schetsen..................houten barrak in de tuin..........rotte houten vloer..............en veel te veel vliegtuigen, stof, balsasnippers, spinnen................ 8O .............afthans petroleumkacheltje waarvan je longen beginnen te piepen..............te laag plafond waar je konstant met je hoofd tegen aan knalt.............kortom de ideale werkplek................ :roll:

Greetzzz
Stevo

No way Dennis,

Had je wel gewild zeker en dan effe mooi in een deuk liggen :lol:

Greettzzz

Stevo

Stevo je hoeft je echt niet te schamen hoor, erger dan mijn hobby ruimte kan het niet zijn. Kijk maar op de eerste pagina van deze draad.

Theo,

misschien heb je gelijk maar ik kom wel aardig in de buurt hoor :lol:

zal in de loop van de week een paar foto's posten.

Theo schreef:
Stevo je hoeft je echt niet te schamen hoor, erger dan mijn hobby ruimte kan het niet zijn. Kijk maar op de eerste pagina van deze draad.

Theo zijn kat heeft er eens haar jongen achter gelaten en het arme dier is ze nu nog steeds aan het zoeken :D :D :D :D

Groetjes,

Droopy

Zoals lang belooft WELCOME TO A MODELLERS NIGHTMARE!!!!!!!!

afb2758.jpg

Mijn kotje (grasmaaier, spade etc. slapen buiten)
afb2759.jpg

Argaische manier van het opbergen van vliegtuigen
afb2760.jpg

Véééééél te laag plafond waar je in een euforische bui met je kop tegen aan knalt
afb2761.jpg

De rotte vloer (OFF LIMITS voor vrouwen op hoge hakken :wink:)
afb2762.jpg

Als bijkomende hobby ben ik Aracnatoom, mijn private collectie spinnen (beestjes weggekropen door flits van fototoestel )

Greetzzzz

Stevo

Back