Hoe ziet jouw hobbyruimte eruit??

• Topicstarter Topicstarter Hannibal
  • Startdatum Startdatum
Tijdens het ombouwen is het een beeeeeeeeeeetje een rotzooitje geworden:

werkhok1.jpg

Dat is dus mijn werkhokje :)

Later, Thomas

ik hobby gewoon inde woonkamer aan de grote tafel lekker gezel bij mijn vriendin die zit meestalachte de computer

om dit topic maar even nieuw leven in te blazen, want ik ben toch nieuwsgierig hoe jullie werkplek er op dit moment uit ziet.
laat ik dan maar aftrappen.
DSCF0053%20%28Small%29.JPG

dat is het bureau waar ik altijd aan werk

DSCF0054%20%28Small%29.JPG

hier ligt een deel van mijn componenten opgeslagen

hopenlijk volgen er nog veel foto's

Dan ik ook maar even mijn bouwvallige werkplek laten zien. :P

Links boven mijn computers. Taube Rumpler, Vulcan B4, Goshawk, S400 pylonracer, Megadasher (Boot) Hammer EP (Boot), Dragonfly (Heli):
Room1.jpg

Rechts Boven mijn bed. Space Scooter, Picojet en Ele-Bee:
Room2.jpg

Volledig rechts op mijn kast, een aantal zenders, mijn Tamiya QD Beetle prul, en een terry die op n saaie dag staat te wachten:
Room3.jpg

Mijn desk cq. werkbank, Xpeak3+ staat accus te pompen voor 2e pinksterdag:
Room4.jpg

Zoals je ziet, mijn enige, en behoorlijk waardeloze werkplek, weet iedereen meteen waarom ik geen balsa spul vlieg. ;)

frak, bouwen die terry, das een erg leuk vligtuig om te vliegen :)

op rc groups zat conversies naar ailerons te vinden ook nog !

Mja, mijn vader begint nu ook de kriebels te krijgen. :P Mischien krijg ik em met die terry ook aan et vliegen. ;) Die aileron converties is geen kunst aan. Als ik die etzelfde maak als die van mijn knalgroene pylonracer, zal die terry ook aaridg kunnen sjezen denk ik. :)

Hier mijn kamer/rc hok :D

M'n bureau dat word meestal gebruikt voor het schoonmaken van de wagen.
bureau.jpg

De hoek waar bijna alles altijd staat als ik het naar boven moet verhuizen van m'n ouders :roll:
hoek.jpg

De plek bij mn computer waar ik meestal mn gereedschap neer leg/gooi.
opslag.jpg

De schuur die ik me heb toe geijgend. 8)
schuur1.jpg

Madness

Ach dan ga ik er ook maar aan geloven, 1 bureau voor en na een kleine opruiming (er staan er nog 2 net zoals de "voor" foto).

VOOR:
3_eerst_opruimen.jpg

NA:
4_ff_opgruimt.jpg

Zo, ruimte zat om te bouwen. Maar voordat ik een iets groter project start de andere bureaus ook maar opruimen.

Nando.

Ik heb niet echt een hobby ruimte...
Ik doe het gewoon op mijn kamer... of buiten als het lekker weer is... maar die hobby ruimte van jou, Nando, die ziet er best cool uit...

Back