Hoe zit het met modelbouw garantie?

jep, die weet ik nog. Dat was ook niet echt wat.
Het was een andere die ik heb gevlogen. Absoluut geen benzine. Een kleinschalige elektrische:) Ik heb geen idee meer wat het was. Is al een paar jaar geleden. Al moet ik zeggen dat de landing niet echt 100% soepel was, kwam hij wel netjes op landingsgestel neer.

@Roel: Bedankt, erg goed stukje informatie :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ooit wel eens een mooi zinnetje tegengekomen in een handleiding voor een agregaat of iets dergelijks..
Garantie op alle draaiende delen van de motor.

De leek zegt: mooi! Garantie op de motor.
De doordenker bedenkt welke delen er nu eigenlijk draaien in de motor ;-)

Modelvliegen is gewoon niet zo simpel als het lijkt.
Er moet gewoon veel geoefent worden, cashes komen gewoon voor.
Vraag is alleen hoe vaak, en hoe erg. En dat bepaal je zelf door gewoon goed te leren vliegen.

lijkt me dat de phantom in GPS modus niet al te moeilijk zal zijn. niet te min ga ik uiteraad voorzichtig om met zo'n groot bedrag en begin ik ergens met 100% puur gras.

Tip.
Koop eerst een simulator, leer daarin vliegen.
Heb je in ieder geval een idee wat er gaat gebeuren.

Feit dat je boven gras vliegt, geeft absoluut geen garantie op schadevrij crashen..

lijkt me dat de phantom in GPS modus niet al te moeilijk zal zijn. niet te min ga ik uiteraad voorzichtig om met zo'n groot bedrag en begin ik ergens met 100% puur gras.

Lees best eens wat er hier op het forum zoal over vliegen in GPS modus wordt neergeschreven.

Nogmaals, ik vrees dat je met jou ingesteldheid snel teleurgesteld gaat zijn in deze hobby.

Laatst bewerkt:
typ op youtube maar eens Naza fly away of Phantom fly away in.... Benieuwd of je dan nog zo enthousiast bent.

't Is maar wat je wil lezen. Hier 443 tevredenen, maar ook een 'paar' wegvliegers (203, waarvan 100 compleet foetsie):

The "Phantom Flyaway Poll" thread - RC Groups

Op het totale aantal verkochte exemplaren zullen het er vermoedelijk weinig zijn, maar 100% zekerheid, dat ze allemaal trouw aan hun baasje zijn, heb je dus niet.

't Is maar wat je wil lezen. Hier 443 tevredenen, maar ook een 'paar' wegvliegers (203, waarvan 100 compleet foetsie):

The "Phantom Flyaway Poll" thread - RC Groups

Op het totale aantal verkochte exemplaren zullen het er vermoedelijk weinig zijn, maar 100% zekerheid, dat ze allemaal trouw aan hun baasje zijn, heb je dus niet.
Dat is versie 1. Toen kwam de phantom 2. Toen kwam phantom 2 vision, toen kwam de +.
Lijkt me dat ze genoeg tweaking hebben kunnen doen.

Maaaarr.....ik denk wel dat ik ook graag wil horen dat het een mooi speeltje is...haha.

Zal ik je eens een geheimpje vertellen? Voor zover ik het heb kunnen constateren, kwamen de problemen met Dji fly-aways pas echt aan het licht bij de lite en V2. Voor dat die uit kwamen, heb ik er in ieder geval niet veel over gelezen (en ik heb zelf ook een V1 gehad)

Is een dan een andere drone/quadrocopter wel aan te raden? Eentje die beter is?
Ik wil wel graag bediening via scherm om fotos/videos te maken.

De betrouwbaarheid van een multicopter is voor een groot deel afhankelijk van de kennis en de kunde van de piloot. Weet je waar je mee bezig bent, dan neemt de kans op ongelukken automatisch af.

Is een dan een andere drone/quadrocopter wel aan te raden? Eentje die beter is?
Ik wil wel graag bediening via scherm om fotos/videos te maken.

Ga gewoon eens naar een GOEDE modelbouwzaak en laat je goed voorlichten.
Over elk produkt is wel iets negatiefs te lezen, het positieve lees je nooit.

Back