hoeveel is deze auto waard

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door joshua0416, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joshua0416

    joshua0416 Guest

    ik heb hier een seben-racing mustang staan en hij doet het goed met een rotstarter hij gaat 100 km per uur zegen ze maar k denk dat ie 70-80 gaat
    k heb er geen nitro bij heb wel nitro maar is voor de andere auto k heb maar 1x met de kap gereden maar niet lang
    ik heb ook niet vaak er mee gereden heeft 2 jaar in de kast gestaan omdat de trekstarter kapot was k heb dan ook een beter koord ervoor gekocht hoeft niet voorverwarmd te worden maar start dan wel eerder hij start best snel hij is nog niet ingereden enigste nadeel is de wielen zijn zo goed als kapot maar banden kan wel goed worden mee gereden je kan ook wel op deze velgen rijden de prestaties zijn er ook niet minder door
    in de kap zit wel een gat in het raam voor koeling en de lucht filter
    de kap is van hpi[​IMG][​IMG][​IMG]en het enigste rotige van dit autotje is als je de motor niet goed tegen het wieletje van de transmissie zet dat ie dan snel slijt en voor de rest is het gewoon goed autotje voor beginers en het wieletje kost maar 5 euro [​IMG]


    de specificaties in het engels van de site
    Specifications:

    • Seben Street Force chassis
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]2.67cc engine (1.5hp) [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]one-speed automatic transmission [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Extra large aluminium radiator with eight anodized fins [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Manual starter [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Four-wheel drive (4WD) [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Speeds up to 100 km/h (62 mph), depending on setting and gear ratio [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Independent wheel suspension [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]4 x hydraulic shock absorbers [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]4 x racing springs [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Enclosed transmission [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Anodized aluminium floorboard [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Cardan joints on all axles [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Front camber and axle alignment [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]All four suspension arms absolutely symmetrical (= balanced handling) [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Two-chamber resonance muffler [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Designer rims for low-section tyres [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Body clamps for convenient body change [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Wheelbase dimensions: 200x260mm [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Length: 380mm [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Width: 200mm [/FONT]
    • [FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]Weight without body: 1800g[/FONT]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2010
  2. joshua0416

    joshua0416 Guest

    de y is vervagt door de j onze j is kapot
     
  3. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    wat is dit voor kansloos nederlands?
     
  4. thomio

    thomio

    Lid geworden:
    4 jan 2008
    Berichten:
    7
    Wat is dit slecht te lezen. En nee ik heb geen nieuwe bril nodig :p hahaha
     
  5. wapske

    wapske

    Lid geworden:
    5 sep 2008
    Berichten:
    396
    Locatie:
    moergestel
    kan je dit opnieuw typen? ik snap echt helemaal niks van en het staat vol spelfouten

    ps: hoe heb je gemeten dat hij 100km per uur gaat?



    edit: dat wij hier eigenlijk nog op reageren ook :rolleyes:
     
  6. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    hij zal hooguit 50 gaan als je geluk heb dat 100 is echt te overdreven voor zo'n standaard ding
     
  7. THo

    THo

    Lid geworden:
    9 apr 2010
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Oegstgeest
    opnieuw typen is niet genoeg ;)
    hij zegt dat die denkt dat die 80-90 kph gaat.

    Edit: we reageren er op omdat dit zo belachelijk geschreven is :p
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  8. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    TS is ook 13 en denkt dat het stoer is om gebroken nederlands/turks te typen omdat zijn schoovriendjes dat ook doen.
    hoort blijkbaar bij de leeftijd.
     
  9. joshua0416

    joshua0416 Guest

    de spellin is nu goed maar hoe veel is ie waard denken jullie
    en wil iemand hem kopen
    er zitten alleen dit bij

    de afstand bediening
    het autotje zelf
    de kap
     
  10. hpiracingfreak

    hpiracingfreak

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    960
    Locatie:
    eindhoven
    wat is dit voor taal???
     
  11. savage .26 picco

    savage .26 picco Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    8.470
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Gezien het merk en je gebrek aan verstand van zaken mag je blij wezen met 50~75,- euro........
     
  12. THo

    THo

    Lid geworden:
    9 apr 2010
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Oegstgeest
    wat hebbie aan gepast dan? Nog Steeds niet te lezen, maar goed. Sorry geen intresse.
     
  13. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    ff voor de duidelijkheid:

    De spelling en gramatica is nu goed maar hoe veel is mijn auto nu nog waard?
    en wil iemand hem kopen?
    Het volgende zit er bij:
    zender, de auto zelf + de kap


    als je een auto gaat verkopen moet je naar mijn mening zorgen dat je auto in top conditie is dus alle gebreken repareren/vervangen of reviseren en dan heb je ook meer kans op een kopen. als te horen krijgen wat voor auto het is kunnen we wel ongeveer een prijs bedenken wat redelijk is maar je kan nooit meer de volle mep er van verwachten

    ff een vraagje toen je de auto weg zette heb je er toen afterun in gedaan?

    PS: maar veel heb je niet aan je post veranderd...
     
  14. joshua0416

    joshua0416 Guest

    k had hem toen na de 1 ste keer rijden hem verzopen door mn vinger op de uitlaat te doen en had er een verstand van dus ik bleef maar trekken maar hij ging niet aan en k had maar 10% nitro er in gedaan dus olie zat er genoeg in toen ik hem uit de kast haalde zat in de motor nog een plas olie in want de nitro verdampt wel in 2 jaar tijd maar ik had hem uit de kast gehaalt en op internet alles van nitro autotjes gezocht en heb in de tussen tijd hem helemaal weer als nieuw gemaakt en wil hem nu verkopen en heb alles vervangen wat ook maar versleten was dus hij is 100% in orden aan de onderkant zit alleen wat slijtage van de tegels maar is niet ernstig ofzo ik weet ondertussen ook al een hoop over dit autotje
    er zat dan ook zand op het frame heb alles er afgehaalt en alles schoon gemaakt k zal ook wel nieuwe velgen er op zeten maar er is 1 kap houder afgebroken ik weet nie hoe zoon ding heet
    k hoef er echt niet de volle bak voor k heb er toendestijds 250 euro voor betaalt
    en sorry voor het slecht typen aar mn toetsen is kapot
     
  15. rik222

    rik222

    Lid geworden:
    18 okt 2008
    Berichten:
    35
    Locatie:
    Hoofddorp
    Nou joshua0416 je hebt wel het record gebroken met je 12 reacties in 1 uur tijd!
    Op dit tijdstip,daarmee gefeliciteerd!

    En nu on-topic.
    ziet er leuk uit,maar misschien kan je een begin bod doen wat je er minimaal voor wilt?
    ( kijk is op internet wat de nieuw prijs is )


    GR Rik
     
  16. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    geen afterrun dus en er is niet goed met de motor omgegaan dat wilt dus zeggen dat de auto in deze staat 10 keer niks is en de motor verroest is dus niet zal verkopen

    slotje?
     
  17. joshua0416

    joshua0416 Guest

    k heb de motor helemaal uit elkaar gehaalt om te kijken of alles goed is en hij is egt helemaal nergens veroest en er is ook niets versleten bij de motor
     
  18. rik222

    rik222

    Lid geworden:
    18 okt 2008
    Berichten:
    35
    Locatie:
    Hoofddorp
    Hoor je dat rattie het is magie!
     
  19. joshua0416

    joshua0416 Guest

    er zit egt geen roest op k zal hem voor de zeker heid wel no een keer naar kijken maar volgens mij zit er egt geen roest op als iemand hem wil kopen en het wil zien zal k hem wel uit elkaar halen met hem om het te laten zien

    hij is motorisch 100% dat weet ik wel bijna zeker

    maar wat gebeurt er als je hem start en de motor is veroest



    en als de koper nog meer dingen wilt zien dat ie gewoon 100% goed is mag dat gerust
     
  20. RST

    RST Guest

    aha, dat verklaard je rare grammatica, maar de spelfouten dan? :p

    maar, tipje, wil je iets verkopen dat volgens jou nog goed is en netjes gebruikt zorg dan dat je advertentie er net zo uit ziet. kortom, netjes en eerlijk. en wat die topsnelheid betreft, ik heb er niet veel verstand van, maar 100km/h is wel heel erg snel lijkt me...

    succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina