hoeveel is deze auto waard

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door joshua0416, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jakkobink

    jakkobink

    Lid geworden:
    25 okt 2007
    Berichten:
    917
    Locatie:
    Wijchen
    Geweldig! Zijn toetsenbord is kapot, maar blijkbaar typt hij op 2 verschillende computers want alle letter staan er wel in.. :D
    Cabaret, kom op jongens, zometeen zegt het forum beheer: jullie zijn er allemaal ingestonken! De prijs moet joshua nu wel weten neem ik aan. Dat hij geen nederlands kan schrijven moet hem ook wel helder zijn lijkt mij. Er is nog steeds niemand hier die een van zijn verbeterde (? ) posten kan lezen. Volgens mij zijn al zijn vragen beantwoord, en is het hem wel duidelijk gemaakt dat het echt aan hem zelf ligt dat we denken dat hij niet spoort en een bord voor zijn hoofd heeft qua spelling en sociale vaardigheden.
    Maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt :D
    Zullen we geld bijeen leggen om hem van zijn bakkie af te helpen, het is gewoon sneu..?
    Jakko
     
  2. joshua0416

    joshua0416 Guest


    bedankt

    ik heb er nog geen volle toeren mee gereden maar daarom zeg k ook dat k denk dat ie 80-90 gaat t lijkt me niet dat ie 50 gaat als ze zeggen dat ie 100 gaat
    maar k wil weten hoeveel k er voor kan vragen want dan kan k op marktplaats zeggen bieden v.a.
     
  3. joshua0416

    joshua0416 Guest



    wat is jou probleem en k vraag alleen maar hoe veel geld ik er voor kan vragen
    en k weet nie of jij kan lezen maar voor mij is het wel duidelijk wat er staat
     
  4. savage .26 picco

    savage .26 picco Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    8.470
    Locatie:
    Hoek van Holland
    Whahahahahaha ineens doet je J het nu wel ... :rolling:
     
  5. joshua0416

    joshua0416 Guest


    ctrl+c en crtl+v
    (copieren) (plakken);)

    en ja als ik jou was zou ik het ook raar vinden hoor
     
  6. jakkobink

    jakkobink

    Lid geworden:
    25 okt 2007
    Berichten:
    917
    Locatie:
    Wijchen
    Klopt Joshua,
    Sorry, het was niet echt netjes van me om zo duidelijk te zeggen wat ik uit de teskt op had gemaakt. Het was een te spontane kwetsende reactie op de manier van schrijven en de leesbaarheid ervan, niet persoonlijk. Maargoed, je weet nu wat je auto waard is en dat er onder de mensen die hier gereageerd hebben geen interresse leeft. Neem de tips en adviesen ter harte en succes met de verkoop van de set.
    Jakko
     
  7. mixit

    mixit Guest

    Ik geef 50 euro :D
    (dat is sarcastisch, voor als je het niet had opgemerkt)
     
  8. F.van.Gent

    F.van.Gent In Memoriam

    Lid geworden:
    17 aug 2004
    Berichten:
    7.800
    Stelletje PUBERS
     
  9. paultje162

    paultje162

    Lid geworden:
    6 apr 2010
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Odijk
    Eey gozer ik durf ook te beweren dat hij maar 50 loopt. ken je de acme werewolf? ze zeggen dat die 85 gaat out of box maar hij gaat out of box niet harder dan 40. je moet er een 6s lipo in proppen en dan gaat die 85 maar dat gaat weer ten kosten van je motor en esc want die zijn maar voor 4s. ookwel jij zou er 33% in moeten proppen om een honderd te laten gaan maar dan is je blokje weg. dus zet maar alsvast in het begin gaat 50 neer.
     
  10. Nickjuh

    Nickjuh Guest

    ik denk dat je wel 20 euro voor ken vangen vor wat je allemaal beschrijft
     
  11. Oversized_RC

    Oversized_RC

    Lid geworden:
    22 feb 2010
    Berichten:
    617
    Locatie:
    Vlak bij Emmen
    Hier heb je nog zo'n een(paultje). Ik zou eerst eens de punt in jouw tekst gebruiken.(hij ziet er zo uit --> . ) Voor die auto kun je denk ik niet zo veel krijgen, als je zegt dat de tandwielen slijten en wielen kapot zijn. Maak die auto eerst maar eens goed klaar voor verkoop en probeer niet een half kapotte auto te verkopen want dat lukt waarschijnlijk toch niet. Wat mij betreft is hij niet meer dan €50,- waard.
     
  12. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    [mod]Ik heb dit topic nu een keer of twee bekeken en ik zie telkens kansloze reacties van lui zonder interesse. Dit topic is dat trouwens ook. Wil je iets verkopen dan doe je dat in het verkoop deel.

    Nogmaals voor iedereen die reacties plaatst die nergens op slaan, voor deze keer komen jullie er mee weg, volgende keer op de bon. Even nadenken voor je wat post. Je bent niet verplicht te reageren weten jullie nog?

    Martin[/mod]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina