Hier in Belgie zitten we met het bijkomende probleem dat er gewoon meer en meer klachten zijn omdat er ook meer en meer helis (nitros dan toch) gevlogen werden.
Onze club had beslist in jan 2009, na e aantal klachten niets meer toe te laten op nitro. probleem was natuurlijk dat bijna iedereen enkel nitro vloog...
Velen zijn weggegaan (was ook deels bedoeling v bestuur), of zijn gewoon gestopt...
Ik ging ook eerst niet overschakelen op E, eerst nog vliegruimte gezocht etc (moeilijk te vinden) dan zou je nog e vzw moeten oprichten en dan papiermolen laten starten...
onbegonnen werk... dan mijn huidige club gevonden.
Maar sinds begin dit jaar beginnen ook zij meer en meer over te schakelen op E. (hoewel we nog Nitro mogen vliegen!)
Gewoon vrt gemak en vooral vr de power!
en er is (bijna) niemand die met echte merk lipos vliegt, waarom zouden we? Als je kijkt naar de prestaties van UH lipos en de 2-3-5 keer duurdere merklipos? als er e cell kapot is mag jem ook weg doen!