De 25% coolpower is hoogstwaarschijnlijk weer op voorraad bij bloemendaal , de 8 gallon 25% voor mij in ieder geval welKreeg vanmiddag de mail ...
ja ik heb de mail ook gehad en ga van de week nog bestellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De 25% coolpower is hoogstwaarschijnlijk weer op voorraad bij bloemendaal , de 8 gallon 25% voor mij in ieder geval welKreeg vanmiddag de mail ...
ja, in een andere winkel... de andere in Gent vraagt 30€ voor 2,5l 16% nitro van Graupner. Dan toch maar liever die Tornado oil+, want die Graupner bevat maar 9% olie...
Uitslaan bij het inlopen is heel normaal hoor :!: Zeker de eerste paar tankjes heb je daar vaak veel last van , dit komt door het rijke mengsel waar de motor op loopt.
In plaats van als een "wilde" aan alle naalden gaan zitten draaien is het verhogen van de stationair vaak voldoende om het probleem op te lossen.
Niet opgeven en rustig blijven ... uitslaan is heeeel normaal tijdens het inlopen bij automotoren. Het gaat hier om iets andere motoren als die in vliegtuigen gebruikt worden![]()
Heeft de motor al 1 (of 2) tankje(s) stationair weg :?: om de ergste klemming weg te nemen. Ook een rede van veelvuldig afslaan..
Als je meteen gaat rijden is vaak de klemming nog te strak om de boel draaiende te houden als de motor belast wordt. Door de te hoge belasting slaat de motor dan af![]()
stationair bleef de motor niet draaien dus na 3 uur proberen omdat de motor maar 10 tot 20 seconden bleef draaien was de tank nog niet eens half leeg.
hij rookte wel goed maar sloeg telkens uit zichzelf weer af..daarnet nog even kontakt gehad met wouters modelbouw en volgens hun moet ik de luchtfilter eraf halen om te kijken of de gas-schijf wel ver genoeg open gaat..dus dat ga ik dan nog maar eens proberen
Gewoon de stationair iets hoger zetten als die blijft afslaan.
bij het hoger zetten van de stationair slaat hij net zo hard af
Weet voor 99,99999999999999 % zeker dat het niet de koppeling is .....
Het is een nieuwe motor die nog moet inlopen en niet stationair wil blijven draaien , vanmiddag lukte dat nog 20 tot 30 sec. dan is de koppeling niet kapot want dan lukt dat helemaal niet :!:
Er is hier gewoon sprake van een gebrek aan de juiste kennis , en het niet opvolgen van adviezen die ik al gegeven heb....