hoeveel procent olie in nitro auto???

Op zich is 5 mins geen uitschieter in het lage deel hoor....
Maar indien hij goed is afgesteld moet het idd wel iets langer gaan duren aleer het leeg is....

Mischien een gat maken, om te kunnen tanken zonder dat de kap eraf moet ?

Ik gebruik bij tot een graad of 5 tot 6 een plug 4 van rossie, en tussen de 7 en de 13 graden buiten temperatuur,een plug 5, en daarboven een 6 in mijn .28 motor. (16& nitro 13 % olie)

Rij sinds vandaag met een O.S. A5 plug. Heb eerst met HPI plug gereden waarvan mij er in zeer korte tijd 2 kapot zijn gegaan. Als het zonnetje er een beetje bij komt ga ik nog fftjes rijden straks:) Groeten

kent iemand de nitro van het merk model technics? Dit is 16% nitro en deze heb ik bij mijn lokale modelbouw winkel gekocht omdat hij zij dat dit de beste was voor mijn picco 3,5 ccm (startbox) motortje was.

Ik heb op de site deze gegevens gevonden:

QwikFire An 18% oil content (13% EDL and 5% Castor) with 10% or 16% nitromethane and special additives to enable easy starting with pullstart engines.

Is dit een beetje goedde nitro voor mijn picco motor??

heb ik zelf ook, zal morgeh even kijken naar de specs. voor zover ik weet is het wel redelijk spul, maar kan niet echt vergelijken want heb zelf nooit iets anders gehad :wink:

ik rij zelf ook met model technics en het motortje loopt prima. Alleen de brandstof van model technics rookt wel maar dat is bij deze brandstof normaal

Back