wat dacht je van?
![]()
toevalig woon ik tegen over een bedrijf waar ze ook meter's pvc buis etc weg gooie daar zal ik ook maar eens langs gaan
en ja die looping ...![]()
Mooi gemaakt

Ergens ook schansjes ofzo erin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat dacht je van?
![]()
toevalig woon ik tegen over een bedrijf waar ze ook meter's pvc buis etc weg gooie daar zal ik ook maar eens langs gaan
en ja die looping ...![]()
Mooi gemaakt
Niemand een leuk idee voor een baan?
Mooi gemaakt
Sorry, maar dit zijn dingen die je toch wel zelf kunt bedenken ?
Sorry, maar dit zijn dingen die je toch wel zelf kunt bedenken ?
straks moeten we het ook nog komen bouwen voor hen![]()
Als je wedstrijden gaat rijden zal dat vriendschappelijk zijn, wat boeit jou dan de maten....
Als je echt officiele wedstrijden wilt organiseren zal je ook een AMB telsysteem moeten aanschaffen, heb je nog 5000 euries over ?
Ik zou gewoon zorgen dat je auto's erop passen, jongen.Officiële maten, daar hebben jullie weinig tot niets aan, aangezien jullie zeker geen officiële wedstrijdbaan gaan bouwen.
haha![]()
ik dacht dan kunnen we vast wennen etc
maar we zullen wel wat foto's plaatsen als we beginnen
we moeten eerst nog een aantal boompjes plantjes verzetten
Een aantal, ik denk eerder met een bull-dozer er doorheen gaan het is echt een oerwoud
Maarja het is schijnbaar groter als ik dacht dus nu kunnen we het groter bouwen
hij zei zelfs dat we er konden goed rijden met een pit bikezo groot is het.
hmmm is ook goed eerst wat boompjes weg halen en dan er een baan in crossen
maarja ik denk dat we er morgen of miss vanavond aan beginnen
Als je van plan bent er met nitro auto's te gaan rijden, en vrij vaak, hou dan ook zeker rekening met de omwonenden...
Het feit dat je dit doet in je eigen tuin wilt niet zeggen dat je er zomaar alles op elk moment mag doen.
Nee, maar met de komende zomermaanden en zo'n circuit in je tuin is de verleiding heel groot om op een mooie zomeravond te gaan crossen.
Tijd voor een electro erbij ?
Het maakt ook niet uit of je er overdag of 's nachts gaat rijden; als je buren er last van ondervinden, ga je hoe dan ook problemen krijgen vrees ik...