Home-Made Cross baan

tja zullen de buren ook blij mee zijn als hun heg + hun verhging waar hun zwembad in staat in de hens staat ,

het best is denk ik toch eerst uitsteeken en dan gras kort maaien dan zie je de baan beter omdat die van zand is

hoe kan een zwembad met water nou in de fik staan ? :D
maarja ze zullen er niet blij mee zijn Lol

hoe kan een zwembad met water nou in de fik staan ? :D
maarja ze zullen er niet blij mee zijn Lol

de buitenkant ? die meteen heel hun gras + mooie berging aansteekt :p
maar zullen we dat is niet doen en maar gaan steken en maaie ?

Laatst bewerkt:
@Nitro

Weet het ook niet juist, omdat ze anders misschien heet lopen en kunnen barsten/lekken of zelfs ontploffen vermoed ik. Kan ook zijn dat ik pure onzin heb gelezen toen hoor, er staat namelijk wat op het internet...

En afsteken lijkt mij ook het meest verantwoord, eens alles proper is is het een kwestie van onderhoud hé.

@Nitro

Weet het ook niet juist, omdat ze anders misschien heet lopen en kunnen barsten/lekken of zelfs ontploffen vermoed ik. Kan ook zijn dat ik pure onzin heb gelezen toen hoor, er staat namelijk wat op het internet...

En afsteken lijkt mij ook het meest verantwoord, eens alles proper is is het een kwestie van onderhoud hé.

Ja :D
Hoe kan eigenlijk een zwembad ontloffen :D

tja zullen de buren ook blij mee zijn als hun heg + hun verhging waar hun zwembad in staat in de hens staat

Hoe kan in godsnaam een heg of zembad in de fik vliegen door gras te beregenen bij zon? Die mag je uitleggen :P

Gras doodspuiten lijkt mij ook niet echt de bedoeling, die rommel die je dan in je grond spuit krijg je ook weer in je auto, enz.

Gras is wel dood te krijgen door het te beregenen als de zon flink schijnt, maar ideaal is dat niet. Afsteken is toch het beste.

hahaha even verkeerd begrepen nu ik het terug lees :p

kleinen update :
we zijn al weer een heel groot stuk veder , toen we net een uur bezig waren werd ons gevraagd of we even konden helpen met gipsplaten tillen dus het AFSTEKEN stil gelegd, er komt vandaag een
sicma%20maaier%20en%20frees%20001.jpg

als het goed is dan hebben we mooi de helebaan vandaag af !
als dat gebeurt is nog wat schansjes maken en ons nieuwe onderdeel, dat ik nog even geheim houd

kleinen update :
we zijn al weer een heel groot stuk veder , toen we net een uur bezig waren werd ons gevraagd of we even konden helpen met gipsplaten tillen dus het AFSTEKEN stil gelegd, er komt vandaag een
sicma%20maaier%20en%20frees%20001.jpg

als het goed is dan hebben we mooi de helebaan vandaag af !
als dat gebeurt is nog wat schansjes maken en ons nieuwe onderdeel, dat ik nog even geheim houd

hij komt niet :(
Reden: we kunnen er niet mee door de tuin komen.
Nu maar weer scheppen. (Woehoe:sleepy:)

Woehoe geen schepwerk meer :D
Ons pap wou ook nog zijn eigenstuk tuin laten omploegen en nu doet hij gewoon heel de tuin.
Dus nou maar kijken wanneer hij komt en dan de baan maken.

Snap het niet echt :P Mocht ik de kans hebben die jullie nu hebben pakte ik een dag vakantie en schupte ik met spots aan een nachtje door tot het af was :o

Als het af is organiseer je toch eens een modelbouwforum.nl meeting ? ;P

Nog veel succes ;)

Snap het niet echt :P Mocht ik de kans hebben die jullie nu hebben pakte ik een dag vakantie en schupte ik met spots aan een nachtje door tot het af was :o

Als het af is organiseer je toch eens een modelbouwforum.nl meeting ? ;P

Nog veel succes ;)

mahoke neem maandag maar vrij :-)

modelbouwforum.nl meeting is altijd nog een leuk idee
maar als we 1 weekje wachten ongeveer hebben we een zandvlakte waar we VEEL makkelijker een baan van kunnen maken en als we een anderen baan willen het gewoon veranderen,

waarom ga je het eerst frezen en dan pas ploegen ?? te zal toch echt anders om moeten wil je het beste resultat krijgen
en nu je bezig bent laat je het gelijk draineren en kilveren
of dat dan niet
en ff kleine vraag hebben jullie iemand in de groep die die machines regelen kan of huren jullie die wat dan wordt het een duren baan denk ik :p
gr hubert

Back