Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb om een uur of 3 wel even tijd voor je. Het adres heb je? Neem alles meeMet de staartservo in kanaal 4, draait hij nog steeds om zijn as
Mvg
Ik heb om een uur of 3 wel even tijd voor je. Het adres heb je? Neem alles mee
Groet
Martin
Ik ga deze heli wegdoen, ik wil toch voor een belt v2 of een hbk 3/4 gaan. Of wat adviseren jullie als heli? (beter dan de king 2..)?
Ik heb iemand die mij een belt cp2 aanbied voor 80 euro, alleen zonder zender en ontvanger. Kan mijn zender en ontvanger van de king hierop gebruikt worden of is dat niet verstandig. Ik ga ook even kijken voor een kds450 dan, wil eigenlijk niet meer dan 190/200 euro kwijt zijn (verkoop mijn king overigens voor 75eu)
Ik heb iemand die mij een belt cp2 aanbied voor 80 euro, alleen zonder zender en ontvanger. Kan mijn zender en ontvanger van de king hierop gebruikt worden of is dat niet verstandig. Ik ga ook even kijken voor een kds450 dan, wil eigenlijk niet meer dan 190/200 euro kwijt zijn (verkoop mijn king overigens voor 75eu)
Kan je nog 1x de link sturen van die. Of is dat nieuw prijs
Mvg