honey bee king 2 afstellen

Even wat info gezocht over die gyro.
Het schijnt dat als je de signaal draad (dus de enkele draad, kanaal 5) eruit laat de gyro zijn gain haalt uit de potmeter. Dus de potmeter op ongeveer 70% draaien zou goed moeten zijn.

Probeer het eens.

Inderdaad zonder toevoeging en dus geen 2e (gain) draad. Dus 70% op de gyro. Hij gaat ne eerst zonder gyro kijken of het ding nog steeds ronddraait, om uit te sluiten dat de gyro gek doet
Martin

De onderste is idd de standaard gyro, de blauwe. De ene draad gaat in kanaal 4 op de ontvanger, en de andere gaat over in de staartservo. Dus kanaal 5 is leeg. Kan het niet zo zijn dat me gyro kortsluiting heeft gehad ofzo? Maar dan zou die niet initialiseren lijkt mij. Zou het zeer op prijs stellen als ik langs iemand zou kunnen komen die ervaren hiermee. Mvg

Wat is de potmeter martin?
Mijn gyro zit in kanaal 4, niet in kanaal 5 dus. En de gain draaiding op de gyro staat iets naar rechts, voor 70% ( overigens niet meer te wijzigen)

Inderdaad Draaidingetje op gyro! Sluit de staartservo eens aan op je ontvanger, kanaal 4. Dit om de gyro te omzeilen, en te zien of dat ding stuk is
Groet
Martin

Wat was er aan de hand, daarop hebben jullie wel recht.
Het probleem zit in de kop. Een van de onderdelen was zwaar versleten. De hele heli trilde als een gek. Dit probleem wordt eerst opgelost (ik had dat onderdeel niet, omdat ik geen king vlieg). Daarna kijken of de staart houd. Heb goede hoop.
Groeten
Martin

Ik ga deze heli wegdoen, ik wil toch voor een belt v2 of een hbk 3/4 gaan. Of wat adviseren jullie als heli? (beter dan de king 2..)?

Ik ga deze heli wegdoen, ik wil toch voor een belt v2 of een hbk 3/4 gaan. Of wat adviseren jullie als heli? (beter dan de king 2..)?

beter een KDS450c of een align kijk eens op marktplaats het is wel verstandig om een heli voor te laten vliegen neem desnoods iemand mee die er verstand van heeft.
ik zelf heb 2x een kds gekocht via marktplaats en nooit problemen gehad.

dit is een mooie heli , geloof ook nog bij jou in de buurt

http://hobby.marktplaats.nl/modelbouw-radiografisch-vliegtuigen-en-helikopters/585196592-kds-450-q-helikopter.html?return=eJwtilsKwjAUBfdSaD%2FzMOpHQil1J6GpJOR16U1RFPfuLfo3c%2BZYLfU7aGFQS3XVHa52W7zxrYHmPFZYC8t2iw2StQ1ZSfx3YeBheqZRDg7HVns1y17dUiN4BSDEu8P%2FCscqCDKFuex53cJCGh%2Bk0eH5csSKgfQ0AOyj6MznC2C3MOw%3D&df=1&fta=eNotjUGOwjAMRe%2BSBeskDZnGVq%2FAFapQZ5iIlEY4hWoQdx8Xze5Z1vsvwhe8GHpQ672Mj1hYIYN3oLYymAPx0BYwWBr85or8TSxXbaBxrnBb53TPE16fcCV2R40LZ7CHWtdB7zsyU%2BMlKcxiMXSgMn0CR0Frk%2FGu05u11MWJgsB5sqn3AtF5S0YgBBtcEjDn4F2%2Fy0bkttRIPJZ0u7SffV%2FLI4Ca4zbuSanQp2lBxafC0z8%2BFEbQ8Hq%2F%2FwDfo0vM&fta_ind=1&fs=1

hier een heli op het forum
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

hier heb je er wel gelijk een goede zender bij voor de toekomst.
die van kds is ook niet slecht(kun je ook andere heli's mee vliegen) maar de DX7s is natuurlijk beter heb deze zender zelf ook.
maar 350 euro of 185euro is natuurlijk ook een verschil.
de kds heli krijg je altijd wel weer verkocht de KDS450Q is een nieuwer type dan de KDS450C

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb iemand die mij een belt cp2 aanbied voor 80 euro, alleen zonder zender en ontvanger. Kan mijn zender en ontvanger van de king hierop gebruikt worden of is dat niet verstandig. Ik ga ook even kijken voor een kds450 dan, wil eigenlijk niet meer dan 190/200 euro kwijt zijn (verkoop mijn king overigens voor 75eu)

Ik heb iemand die mij een belt cp2 aanbied voor 80 euro, alleen zonder zender en ontvanger. Kan mijn zender en ontvanger van de king hierop gebruikt worden of is dat niet verstandig. Ik ga ook even kijken voor een kds450 dan, wil eigenlijk niet meer dan 190/200 euro kwijt zijn (verkoop mijn king overigens voor 75eu)

beter kds en 185euro incl zender;)

Ga voor een micro heli. Zou ik zeggen, mede gezien je ervaring. Die kunnen beter tegen een stootje dan de king, belt of kds. De belt cpx kun je trouwens van mij ook kopen voor een mooi prijsje.
Groet
Martin

Kan je nog 1x de link sturen van die. Of is dat nieuw prijs

Mvg

Marktplaats.nl > KDS 450 Q helikopter - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters

heli kost normaal nieuw rtf dus incl zender 350euries
hij vraagt er 185 euries voor zoals advertentie meld is de heli nieuw
of althans zo goed als nieuw tis een mooie prijs 185euro ik zou niet twijfelen + met de kds zender kun je veel en veel meer afstellen zeer zeker beter dan een esky zender:D
ook kwaliteit van kds beter dan die van esky ik heb beide heli's gehad;)

+ de gehele roterkop van die kds is van alu ook zeker beter dan plastic , plastic = speling na der hand.
ik zou gewoon voor de kds gaan

Back