Hong-Nor SCRT10 TOPIC

ik zal voor je kijken;). ben er morgen ook rond 12 uur.

ze hadden nog 2 zakjes hubs. Heb ze allebei gereserveerd. Het kan ook goed zijn dat ik nog de hele dag kan rijden met mijn gerepareerde hub. Hij was echt apart gescheurd (op zon manier dat ik gewoon verder kon rijden). Laat ik morgen wel zien

mmm ik heb morgen nog maar 1 kans om bij bergschehoek te komen rijden.
me kennis die vorige week mee was geweest heeft morgen geen tijd.

nu gaat een andere kennis waarschijnlijk mee,eerst s'morgens naar pk toe en dan in de middag naar bergschehoek toe.
maarja zeker weten doe ik nu niet:(

mmm ik heb morgen nog maar 1 kans om bij bergschehoek te komen rijden.
me kennis die vorige week mee was geweest heeft morgen geen tijd.

nu gaat een andere kennis waarschijnlijk mee,eerst s'morgens naar pk toe en dan in de middag naar bergschehoek toe.
maarja zeker weten doe ik nu niet:(

hè niet zo flauw he...gewoon regelen dat je kan. :rolleyes: hoop niet dat je hubs gaat halen voor de slash bij pk-racing...die zijn allemaal al gereserveerd :cool:
bij mij komt ook een vriend mee die net aan het beginnen is met de hobby.

@ slashbasher: misschien is het anders een idee om "eventjes" op en neer naar Eindhoven (Verspaget) te rijden? Bellen van te voren is natuurlijk aan te raden... ;)

helaas ben niet in het bezit van een auto anders was ik allang naar pk gereden want daar helpen ze me ook prima.

maar effe simpel 5000 of 50.000 is 10 keer zoveel,dus loopt die dus ook 10 keer zwaarder als voorheen.

of gaat dat zo niet op:confused:

helaas ben niet in het bezit van een auto anders was ik allang naar pk gereden want daar helpen ze me ook prima.

maar effe simpel 5000 of 50.000 is 10 keer zoveel,dus loopt die dus ook 10 keer zwaarder als voorheen.

of gaat dat zo niet op:confused:
neej de olie zorgt je diff werking eerden of later in 'geschakelt' word dus of meer kracht naar de achetr of voor wielen gaan als je het over het midde diff hebt

naar mijn mening kun je cement in je differentieel gieten zonder dat dit iets aan de rolweerstand van de auto veranderd. (niet doen trouwens:D)

ik vermoed dat er een lager niet lekker loopt, dat er tandwielen strak staan of het differentieel niet helemaal lekker in elkaar zit, maar in elk geval ligt het niet aan de dikte olie. Het differentieel doet intern (daar waar de olie zit) namelijk helemaal niets wanneer je de wagen een zetje geeft en hem vooruit laat rollen.

Back