Niet helemaal waar meer Eelco. Vorige keer kon je ook met Stefan en z'n 2wd Shortcourse vechten :lol:
ja en dankzij jou actie dat je mij van de baan beukte in de laatste ronde won hij.
hahahahaha

was wel een top wedstrijdje toen.. echt gelachen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet helemaal waar meer Eelco. Vorige keer kon je ook met Stefan en z'n 2wd Shortcourse vechten :lol:
ja en dankzij jou actie dat je mij van de baan beukte in de laatste ronde won hij.
hahahahaha
was wel een top wedstrijdje toen.. echt gelachen
De standaard wielen en banden van de scrt-10 zijn idd smaller. Ik rij met splitsix slash voorwielen, hiermee heb je de wijdste offset.
Als je met de achterwielen rijd zijn je bij de originle kap de wielkassen iets verder kunnen uitknippen, bij mij werkt dit dus niet.
ik rij zelf met proline desertrat en chevy kappen voor de sc10 en de slash. Deze passen goed. Ik ben bang dat de proline kap die speciaal voor de scrt is ontworpen hetzelfde probleem heeft als de originel kap
Passen de kappen voor de slash en sc10 zonder meer ? Of moeten er aanpassingen gedaan worden aan de kap of de bodymounts ?
Lekker bijdehandMaar dat is toch allemaal erg simpel.
Je kijkt waar dat het niet gaat passen en knipt dan met een lexaanschaar wat stukken weg, een kind kan de was doen toch?
Lekker bijdehand.
Dan past bij jou elke kap op elke auto....
Ik vind het ook wat waard dat het er een beetje "passend" uitziet.
Wat een gezeik. Ik vraag gewoon naar het verschil in wielen en hoe dat zit t.o.v. andere kappen dan de standaard kap. Nu gaat het er alleen nog maar over alsof ik de moeite niet wil nemen een kap aan te passen.Aanpassen hoort bij de hobby, het is modelbouw geen Lego he.
Dan koop je de orginele kap maar.
Dan koop je de orginele kap maar.