Hong-Nor SCRT10 TOPIC

Ik had dit niet zo mogen doen wist ik niet, sorry gaat niet meer gebeuren

Pas gewoon je post aan met de
edit.gif
knop.

Dan is er niets aan de hand.

Om even terug te komen op mijn eerdere post wat betreft de alu wiel meenemers...

De leverancier heeft contact met mij opgenomen nadat ik een mailtje had gestuurd en hij heeft ondertussen ook al een ander nieuw setje opgestuurd. Deze lijken te passen aangezien er geen randje binnenin zit waar het asje op stuikt.
Ik heb ze nog niet gepast omdat ik eergisteren ook uit de US of A de andere wiel meenemers binnen kreeg en deze al gemonteerd heb.
full

Deze passen perfect en worden ook nog eens extra vast gezet dmv een inbusje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag even de plastic ringetjes die bovenin de servosaver zitten vervangen door ieniemienie lagertjes... net even ermee wat rond gereden maar wat een verschil zeg!
Veel directer op het stuur echt een aanrader!

Voor de geintresseerden de lager 5mmX8mmX2,5mm moeten dr in.

Ook al heb ik deze auto niet, puur uit interesse.. kun je laten zien welke ringetjes je precies hebte vervangen aan de hand van een foto?

Vandaag even de plastic ringetjes die bovenin de servosaver zitten vervangen door ieniemienie lagertjes... net even ermee wat rond gereden maar wat een verschil zeg!
Veel directer op het stuur echt een aanrader!

Voor de geintresseerden de lager 5mmX8mmX2,5mm moeten dr in.

Waar heb je deze vandaan?

Zijn dezelfde lagertjes als in de stuurinrichting van de traxxas slash 4x4.

Klopt als een bus...

Ik heb de zwarte ringetjes die bovenin de servo saver zitten vervangen.

Als het droog is zou ik eens een foto maken, ik heb nu geen zin om door de regen naar de schuur te lopen ;)

EDIT:

full

En dat zonder nat te worden ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back