Hong-Nor SCRT10 TOPIC

Wat bedoel je met meer stuur? Je bedoelt dat je draaicirkel kleiner wordt?

ja zo kan je het ook noemen...

Het was een baan met redelijk kort bochtenwerk en zelfs 2 haarspin bochten (180 graden dus) Ik kreeg m`n auto niet lkkr die bochten door ook als ik bijna geen "gas" gaf.
Volgende keer maar eens proberen zonder swaybar en misschien voor die tijd wel de "stering linkage" mod. die schijnt ook nogal voor wat meer stuur te zorgen.

Ook vandaag trouwens de T-bone racing front bumper besteld.
Voor een kleine 19 euro een onverwoestbare voorbumper in huis :D

Nog net op de valreep van het nieuwe jaar kwam vandaag de postbode mij de T-bone bumper brengen!

resultaat:
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit,jij kan beter rijden als ik kan filmen:(
maarja ik bel normaal ook alleen maar met een tel;)

diff olie???
staat dat niet gewoon in het boekje vd wagen.

Vraagje / Probleempje:

Ik heb de Alum. Wheel Hub (HNTMS25)
Zie onderstaande Foto:
full

maar deze passen niet op mijn asjes.
Zie onderstaande foto`s:
full

full

full

Ik snap er niets van.... Het lijkt wel of het binneste randje de wheel hubs "tegenhoud" verder over het asje te schuiven.

zijn dat de orginele want ze lijken een andere kleur te hebben?
de orginele passen bij mij gewoon erop,alleen op me slash moest ik ze iets opboren.

Ik heb nog de stock geen probleem daarmee, ook het " verloop" wat je op je as hebt , is bij mij ook niet, das ook orgineel ?

Kweetniet , ik heb al een tijdje nieuwe in bestelling staan, verwacht ik een deze dagen binnen, ben benieuwd hoe die er uit zien.....

Hmmmz vaag...

Wel wat achtergrond info voor jullie...

Ik heb deze scrt10 2dehands in nieuwstaat overgenomen van iemand maar deze persoon had er niets na eigen zeggen aan geknutseld.

Als dr meerdere hierboven zeggen dat de asjes niet op de orginele lijken dan zit hier het probleem.

Dus conclusie... nieuwe asjes kopen....:rolleyes:

ja ik had het over de wielmeenemers!
de asjes zal ik morgen wel even nakijken of die hetzelfde lijken.
ik heb je lipo opgeladen en zal hem volgende keer wel afgeven.
ik was hem de vorige keer vergeten terug te geven.

@ Slashbasher: Aaah ok komt goe jung had em niet eens gemist ;)

Ik heb zojuist deze besteld...
full

hopen dat deze wel passen...

Een set compleet nieuwe aandrijf assen koste me €40,- uit de US en €53,50 uit NL. dit setje kost maar €12,50 en ik had nog wat ander spul nodig uit de US dus maar ff afwachten...

(Wat mij wel opviel is dat de wheel hex van de Traxxas Slash wel op de asjes passen die ik heb)

bij nader inspectie, zitten bij ook het verloop op de asjes , echter is het deel wat in het lager gaat , vlak daar voor zit het gat voor het pinnetje waarop de 12mm hex komt , dus schijnt zo te horen , tevens gaan de stock hex strak op de as ,

deze heb ik orgineel :

KGrHqJlQE9Hqo7i0YBPMflG860_57.jpg

SCRT-10 body

full

Hallo beste mensen.
Na een zoektocht welke kappen er op de Hong Nor SCRT-10 passen, heb ik 4 kappen van Pro-Line gevonden.
2 heb ik inmiddels in gebruik.
De 14RS en voor in het zand de Baja Bug.

full

Back