Cool alles wordt "drone" ... Tijd om andere hobby te zoeken... Gelukkig is 1 oktober vlak bij het einde van het "vliegseizoen" dus... Daarna kunnen jullie marktplaats in de gaten houden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vind ik de 300 meter al heel erg laag. We zullen wel weer terug moeten naar de lijn besturing verwacht ik. Vraag me ook ernstig af of deze regels voor echt kwaadwillende iets uit haalt.
Klopt helemaal, heeft niemand last van, zelfs de roofvogels vliegen mooi de rondjes mee, gewoon lekker doorgaan!!!Ik volg deze discussie al de hele tijd. Ik ben niet kwaadwillend, slechts een goedwillende wildvlieger.
Maar goed. Ik vraag me wel af hoe ze mij deze regel willen handhaven, als ik (wij) staan op het land van boer Richard. Over de hoogte die ik vloog valt te twisten, dus niet exact, dus niet beboetbaar lijkt me.
Al met al een storm in een glas water, waar ik (nog) niet warm of koud word....
KNVvL zo beweren dat wedstrijden op vrije velden georganiseerd door KNVvL ook "KNVvL velden" zijn".
Tja.. ik heb vandaag afscheid genomen van mijn oude club. Aangezien aansluiting bij de KNVVL niet hoog op de agenda staan is er voor mij geen verschil tussen 'wild vliegen' of op de club vliegen.....
Om nu ineens wedstrijden te gaan verplaatsen vind ik raar en niet verstandig.
We zijn afhankelijk van de hulp van clubs.
Door wedstrijden alleen op KNVvL velden te houden beperk je jezelf enorm en jaag je de niet KNVvL leden en clubs tegen je in het harnas.
GJ
Zo is het mij door de KNVvL verteld, een wedstrijd georganiseerd door een subcommissie van de KNVvL maakt het veld tijdens die wedstrijd ook een KNVvL veld.
GJ
Maar heeft iemand al eens gekeken hoe hoog er gevlogen wordt tijdens sleep (BIGGS) meetings?
800 meter en meer is geen uitzondering.
GJ
Dat klopt, Peter heeft dat bevestigd.Dat kwam bij de KNVvL vandaan, op het moment dat ik F5B wedstrijden ging organiseren en ik na ging vragen hoe het zat met verzekeringen en dergelijke kwam dit als antwoord.