Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aan de andere kant, en ik wil niet de knuppel in het hoenderhok gooien, is er sprake van rechtsongelijkheid als je bij een KNVvL veld wel hoog mag vliegen en bij een niet KNVvL veld niet.
Even doortrekken naar een voorbeeld met die ANWB.
Ik ben lid van de ANWB, dan mag ik harder rijden dan dat ik geen ANWB lid ben?
Niet per se geadresseerd aan GJVO maar de vergelijking met de ANWB en maximale snelheid vind ik zelf een beetje krom.
Als je het dan toch met de ANWB wil vergelijken:
Met een ANWB lidmaatschap heb je recht op pechhulp...ben je geen lid dan mag je zelf een oplossing zoeken of lid worden.
Hoor je mensen die met stukken langs de snelweg staan klagen? Nee, dan hadden ze maar lid moeten worden van de ANWB (KNVvL) of Routemobiel (Federatie Limburg)
KNVvL...dat is net als huilie huilie doen als je pech hebt met de auto en dan toch verwacht dat de ANWB jou van de vluchtstrook afhaalt 'terwijl je geen lid' bent.
Nou..NEWSFLASH.....
En we zijn er nog niet klaar mee -> FD link
Helaas, modelvliegvelden staan niet op de ICAO(luchtvaart)kaarten.
Op mijn Action RoadNavigator GPS krijg ik wel meldingen als ik in de buurt van een modelvliegveld oid vlieg, maar dat is handmatig gedownload (LK8000)
Dus zo'n wet is leuk, maar je hebt er niets aan, daarbij heb je nog steeds botsingsgevaar, omdat de bemande luchtvaart op ~150mtr mag vliegen buiten de bebouwde kom, boven het hoogste punt.
Maar zo houden de ambtenaren zichzelf weer bezig en WIJ betalen hun salaris
Ook als je geen lid bent van de ANWB komen ze je van de weg halen!!!!! Das juist het hele punt![]()
![]()
![]()
Je mag dan kiezen, lid worden of dokken![]()
Welke regeling/wet er ook komt of al actief is maakt in mijn ogen niet uit. Namelijk ieder in Nederland hoort de wet te kennen, ja eigenlijk zouden we allemaal advocaat zijn, dus het groepje "vliegers" die als oorzaak voor de verscherpte regelingen/wetten zijn zullen natuurlijk nu natuurlijk netjes zich aan de regeling/wet houden.