Hotbodies Cyclone D4

• Topicstarter Topicstarter Friso
  • Startdatum Startdatum
260 euro + 80 euro is bij mij altijd nog 340 euro waardoor het dus 10 euro scheelt met de kosten in NL en geen 50 euro.

Als gift versturen vanuit de VS doet bijna niemand meer omdat er een 10.000 dollar boete opzit. Maar ja je kan het vragen... Of ze het ook doen is een tweede.

delanobe zei:
Vergeet de importkosten niet, bij LPH heb je die altijd.

Op een bedrag van 310$ komt er toch snel 80€ bij!

Ik heb ook wel eens een pakketje met als waarde $300+ dollar gehad, maar daar kwam echt geen 80 euro bij.
Ik dacht dat het een 40 euro was aan belasting en 2 week langer wachten op je pakketje. (ivm het papier werk wat erbij komt)

Probeer hem te halen in Hongkong, daar betaal je geen taksen, bij mijn vorige pakje (zo groot als 2 bouwdozen van een normale auto) heb ik niets betaald, enkel $50 verzending.

potloodslijper zei:
Probeer hem te halen in Hongkong, daar betaal je geen taksen, bij mijn vorige pakje (zo groot als 2 bouwdozen van een normale auto) heb ik niets betaald, enkel $50 verzending.
Was dat rcmart.com?

De Asso B44 wil ik niet echt hebben vanwege de leveringsproblemen in nederland, voor welk onderdeeltje maar ook.

Het word gewoon de Cyclone D4, waar ik hem koop? dat weet ik nog niet, me verjaardag is over 5 dagen, dan zie ik het wel.

een paar fototjes.
ik hoop dat ze een beetje goed zijn want ik heb ze even snel gemaakt.

electronics setup:

Motor: Peak racing vantage ''David Spashett'' version 11x2
ESC: LRP QC 2
Servo: Bleu bird 617mg+hs (.10 6.8 kg)
Radio: mutiplex synt.

groeten Thom

De testpiloot gaat er niet echt geweldig goed mee, noemt hem voor rijders van medium tot high skill, en enkele dingen zijn best onbegrijpelijk aan de auto (zoals de keuze van het velgensysteem, de vijzen die net te kort zijn,...). Ach ja, misschien komt het niet voor in de huidige kits, veel hangt af van hoe je je verdiept in de auto en er mee om gaat.

Ik vind de techniek net super, die adaptiviteit van de velgen
rubbertjes voor hinge pins
keuze van het materiaal

lijkt allemaal top!
verbeteringen (zoals die bredere bumper) gaan die kleine minpuntjes weg halen.

en die korte ball studs, who cares, 2 balls studs, daar ga je niet van dood.

Ze zijn toch ook wel positief hoor, zoals de rubbere houdertjes in de bulkheads, en het functioneren van de shocks.

Ik vond de review ook niet negatief. En een off-road auto met carbon chassis en upper deck is voor de 'normale' rijders nu eenmaal wat kritischer (lees moeilijker) af te stellen dan een auto met kunstof chassis (zoals de X5 die hij eerder had.)

Maar dat is ook vooral omdat de 501X en de BJ4 met veel nieuwe, spectaculaire aspecten kwamen. Terwijl de D4 een kopie van de BJ4 is, dus ook minder 'nieuws' heeft.

Zoals ze hier ook zelf zeggen: "The Hot Bodies D4 doesn't stand out quite like it would have done a few years ago, but Hot Bodies enthusiasm should see them succeed where some others are left to pick up the scraps"

Ik heb immidels contact opgenomen met RC-Racing.nl, en daar ga ik hem naar alle waarschijnlijkheid kopen, voor 375 euro inc een setje banden. Ook heb ik al rond gezocht naar iemand die me kap wil spuiten (mooi airbrush werkje :wink: ).

Rc-racing.nl zei tegen me zondag dat ze maandag contact met me zouden opnemen, maar dat is niet gebeurt, en vandaag hebben ze me nog steeds niet gemaild. Heb helaas ook geen telefoon nummer van ze, dus heeft iemand nog andere plekken waar ik hem kan kopen (voor 375)?

Ja die wist ik allemaal.
Maar ik wil de auto morgen ophalen, en dus lijkt het uiteindelijk PK te worden. Want the border kan ik hem alleen op vrijdag halen, en heb geen idee waar.

Back