jaja nog een hovercraft.
ik ben er al een paar maanden mee bezig en ga hier bijhouden hoe ver ik ben. dit is het eerste model dat ik maak en het gaat daarom ook niet echt snel. ook omdat ik nu weer naar school moet.
ik heb eerst veel gelezen over dit model. ik heb al de electronische zaken bij Conrad in boeklo gekocht en de rest bij een vliegwinkel in de buurt. net als gerjan heb ik alle maten 85% van de maten in de bouwtekening genomen
zo ben ik begonnen dit is de bodem van de craft
hier zitten de zijkanten erop
dit is de ''lift duct'' hier komt de ventilator in die de boel laat zweven
steunen voor de ''side decks'' deze zijn erg belangrijk anders breken de dekken er komen er later meer
de ''side decks'' zitter erop, de ''thrust duct'' ligt er los op en er ligt wat electronica in.
de andere steunen je ziet hier ook het luchtkanaal naar de rok
de thust duct
de zender ik gebruik een tweekanaals zender
hier ligt de electronica er los in
de motor vergelijkbaar met de ''speed 600''
er komt nog meer. ik ben nu bezig met de aansturing van de roeren.
ik ben er al een paar maanden mee bezig en ga hier bijhouden hoe ver ik ben. dit is het eerste model dat ik maak en het gaat daarom ook niet echt snel. ook omdat ik nu weer naar school moet.
ik heb eerst veel gelezen over dit model. ik heb al de electronische zaken bij Conrad in boeklo gekocht en de rest bij een vliegwinkel in de buurt. net als gerjan heb ik alle maten 85% van de maten in de bouwtekening genomen
zo ben ik begonnen dit is de bodem van de craft
hier zitten de zijkanten erop
dit is de ''lift duct'' hier komt de ventilator in die de boel laat zweven
steunen voor de ''side decks'' deze zijn erg belangrijk anders breken de dekken er komen er later meer
de ''side decks'' zitter erop, de ''thrust duct'' ligt er los op en er ligt wat electronica in.
de andere steunen je ziet hier ook het luchtkanaal naar de rok
de thust duct
de zender ik gebruik een tweekanaals zender
hier ligt de electronica er los in
de motor vergelijkbaar met de ''speed 600''
er komt nog meer. ik ben nu bezig met de aansturing van de roeren.