hpi baja 5 SC SS

okee bedankt klinkt niet verkeerd :)
en wat voor verschil zit er tussen de 5t/sc versie ten opzichten van de sc versie bij tps ?
want ze zouden beide op de 5 sc moete passen maar ik zie geen verschil?

mvg jeroen

Welke uitlaten bedoel je?
Heb je de type nummers?
De 8003 heeft een kortere bocht dan de 8005 lijkt het, maar bij de 8003 lijkt de uitlaat zelf langer?
De bevestiging plaatjes zijn ook anders.
De 8008 heeft heeft een heel kort spruitstukje en een een kromming in de pijp.

Misschien dat je beter even kan mailen met TPS?

ah geweldig!
ik vind de vrc pipe toch wel wat anders klinken.
bevalt me wel :)
vanmiddag een mailtje naar tps gestuurd maar nog niks terug gekregen. dus nog even afwachten.

mvg jeroen

goedemiddag,

ik heb een mail van tps terug gekregen.
de sc uitlaat word aangeraden, maar de 5T/SC uitlaat past ook maar ziet er wat minder uit.

mvg jeroen

helaas,
DPD Parcel had storing vrijdag dus konden er geen pakketjes worden verstuurd :(
nu is het pakketje vandaag verstuurd en morgen in huis volgens pitstop, die netjes een mail stuurde.
verder melden ze dat de nieuwe shop op 1 april online komt :)

mvg jeroen

Goeiedag,
Ik zit met een probleem..
Ik heb de vrc side pipe binnen, maar krijg hem niet mooi op het frame. Hij komt tegen de rolkooi aan en ik kan hem niet vastzetten op de mount die er bij zit.
Er zit geen tekening bij ofzo hoe alles zou moeten passen.
Hebben jullie toevallig een goeie foto van hoe alles moet komen?

Mvg jeroen

Top!

Maar montage aan de kooi heeft ook weer zo zijn nadelen. Ik zou hem zo monteren:

fd213

fd213.jpg

Het is al gelukt :)
Niet met de mount want die past voor geen meter.
Hij zit nu vast aan de rolkooi.

Mvg jeroen

Dat zou ik ook proberen, de kooi is flexibel waardoor er misschien speling op het spruitstuk komt?

Dan klopt er iets niet denk ik want er zit zoiezo al speling tussen het spruitstuk en de uitlaat.
Als ik deze bevestig moet ik zoveel druk zetten op de uitlaat voordat de mount past dat ik bang ben iets te breken / verbuigen

Mvg jeroen

Alleen de Pro-Pipe heeft zijn montage punt aan de standaard 5B rolkooi. Dan andere types hebben een eigen beugel van VRC. Heb je een foto van hoe je de uitlaat nu hebt gemonteerd?

Dan klopt er iets niet denk ik want er zit zoiezo al speling tussen het spruitstuk en de uitlaat.
Als ik deze bevestig moet ik zoveel druk zetten op de uitlaat voordat de mount past dat ik bang ben iets te breken / verbuigen

Mvg jeroen

Back