hpi baja tandwiel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is lullig voor je.
Je bent echt afgezet.
Maar zie er de positieve kant van in je kan echt alles vervangen voor origineel HPI.
Wat betreft je tandwiel is je kunsstof aandrijf plaat ( spur gear ) niet gebroken
Dit is nauwelijks te zien maar bij wegtrekken kan het grote tandwiel een beetje scheef komen te staan tov je voortandwiel.
Nou ik hoop voor je dat de man hem terug neemt en anders wordt het toch beetje bij beetje vervangen.
Dirk

dat is zeker lullig beekman.
heb je de man al gebeld?

hunter

kijk die vond ik nog in me mail

HPI BAJA 5b nieuwstaat

Prijs:

€ 700,00

Omschrijving:

super mooie baja 2 tankjes mee gereden als nieuw dus veel extra,s zoals breedte set met fg wielen,extra set baja wielen compleet met zender dus RTR.DE KENNERS WETEN WAT HET KOST ONZIN BIEDINGEN HEBBEN GEEN ZIN.

Wie weet was de man zelf niet op de hoogte van wat hij destijds zelf heeft gekocht? Wie weet is hij zelf wel opgelicht?
Dus om nu meteen die man een afzetter en oplichter te noemen? Toch eerst maar eens zijn kant van het verhaal afwachten he. :)

Wie weet was de man zelf niet op de hoogte van wat hij destijds zelf heeft gekocht? Wie weet is hij zelf wel opgelicht?
Dus om nu meteen die man een afzetter en oplichter te noemen? Toch eerst maar eens zijn kant van het verhaal afwachten he. :)

ik was erbij toen beekman ging halen.
de man zij:

ik heb toen een hpi baja nieuw voor me zoontje gekocht om gewoon leuk mee te rijden.
en toen zij hij en daarna kreeg ik een aanbieding voor een hormann dus ging hij baja verkopen.

maar als je toch nieuw is weet je toch echt zeker of het een kloon of echte is lijkt mij.

hunter

Hij kan hem perfect nieuw hebben gekocht van een malafide winkelier of kleine particulier. In dat geval bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij zelf niet wist wat hij gekocht heeft en derhalve vérkocht heeft.

Een schoolvoorbeeld van iets waar hier al vele malen voor gewaarschuwd is: als je er geen verstand van hebt, koop dan geen tweedehandsje, of neem in ieder geval iemand mee die wel weet waar hij op moet letten.

En nee, jij kunt hem nu niet meer verkopen en beweren dat je niet weet dat het een kloon is, je weet het namelijk nu! Dus mocht je dit toch proberen, dan ben jij wel degelijk een oplichter.

nee want ik doe dat niet

ik vind het gewoon niet normaal dat mij verteld word dat het een hpi baja is en later te horen krijg dat het een kloon is

Snap je het nu echt niet? :? Het is perfect mogelijk dat de beste man een kloon heeft gekocht, zonder het zelf te beseffen, en er ook nooit achter is gekomen. (Jij bent er per slot van rekening ook maar achter gekomen nadat het je werd ingefluisterd door een ervaren persoon.) Als hij hem dan aan jou doorverkoopt, had hij geen slechte bedoelingen en mag je hem hier in geen geval bestempelen als een oplichter.
Dus nogmaals; luister eerst maar eens naar zijn verhaal.

nee want ik doe dat niet

ik vind het gewoon niet normaal dat mij verteld word dat het een hpi baja is en later te horen krijg dat het een kloon is
“Expecting the world to be fair to you because you are a good person is like expecting the bull not to charge because you are a vegetarian.”

Laatst bewerkt:
Maargoed Beekman, je zit wel met een auto die een kwaal heeft wat opgelost moet worden.

Probeer in elk geval alles uit wat je geadviseerd is. Dat lijkt me het beste.
Als dat allemaal niets helpt dan kun je je gaan afvragen of de verkoper het werkelijk niet wist. Want als jij na eventjes rijden je tandwiel opvreet, dan moet hij dat ook gemerkt hebben. Met alle mogelijke suggesties die je daar op zou kunnen bedenken

Suc6

Mijn advies als je je tandwielen snel opvreet, koop een alu clutchbell houder en controleer je lagers van je koppeling. 9 van de 10 problemen zijn dan opgelost. de kunsstof versie kan wat flexen waardoor je pinion schuin t.o.v. de spur komt te staan.

Ook kan het een probleem zijn als je lekker aan het springen bent en het gas er lekker op houdt. Als je dan op de grond terecht komt sloop je je spur gear.

Gas los dus als je neer komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back