Zoals al eerder gezegd.. Gewoon Afterrun erin en laten staan..
Oke. Maar mijn vraag is, is het goed voor de motor? Of is er geen verschil tussen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals al eerder gezegd.. Gewoon Afterrun erin en laten staan..
Dat zou genoeg moeten zijn , maar meer mag ook altijd.. Meer is beter zeg maar.
Een paar druppels in het pluggat en meer druppels in je geopende carburateur en dat 1 keer aan je trekstarter trekken. Hiermee komt en verdeelt de afterrun in je carter en op je lagers. Met name de lagers zijn roestgevoelig, je cilinderbus en zuiger zijn hier minder gevoelig voor.
De Hpi RS4 is een optie.. Maar die ligt al boven je budget.. En die gaat "maar" 80 km/h
80 km/h is best hard hoor!
En misschien een paar onroad bandjes voor je bullet is ook een optie ?
Maar ik vind, als je dan iets koopt wat ook echt HARD gaat, ga dan voor een serpent ofzo. Ik zag laatst nog een serpent 960 helemaal compleet met wedstrijd motor en uitlaat + servo's alleen zonder zender en NIEUW voor maar 299 euroen das niet duur..
En die halen wel snelheden van boven de 100en das hard hoor op een parkeerplaats
als je daarmee iets raakt, zeg maar dag 300 euro
![]()
Oke, dankjewel voor je reactie. Ik besluit het toch volgend jaar misschien te doen. Ik ga eerst sparen! Het voordeel is nu wel dat ik al allemaal spulletjes heb ervoor. Nitro starter pack enzo. Maar, ik wil wel eentje hebben die dan echt super hard zou gaan. Dat ik een brushless ermee wegblaas??? hahahaha. Mijn neef heeft een brushless van Tamiya. Die gaat echt super hard. Ik mocht er een keer mee rijden. Ik kon maar geen volgas geven. Anders was 't over. Kan ik trouwens ook een goedkope, goede, motor in mijn bullet zetten die beter is dan die ik nu heb? een picco ofzo? Ik heb nu de HPI Nitro Star G3.0
Een 3,5 cc Picco zal zeker wel veel uitmaken, echter heb jij een 3 cc wat een smallblock is en 3,5 cc is een bigblock (Je hebt wel wat 3,5 cc's die een smallblock zijn)
Denk niet dat je een "echte" bmw kap kan plaatsen op je bullet, de bodyposts komen niet overelkaar denk ik hoor... en, koop gewoon een paar onroad bandjes voor je bullet als je onroad wilt gaan rijden, is toch evenveel fun?
Wat maakt het dan uit?
Het formaat van de motor, en de cillinderinhoud