Mensen zullen heus wel antwoorden op je vraag hoor, hoef je 'm niet 3 keer opnieuw te stellen, wat is de hex diameter van de bullet?
Weet ik niet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mensen zullen heus wel antwoorden op je vraag hoor, hoef je 'm niet 3 keer opnieuw te stellen, wat is de hex diameter van de bullet?
Weet ik niet![]()
Ja 14 mm hex..
Oke..en nu? Passen de Firestorm bandjes? Ik weet trouwens ook helemaal niet wat hex betekent...
Das een zeskant.
Moet je even kijken hoeveel mm de firestorm bandjes & velgen zijn. Als die ook 14 mm zijn dan past het wel.. Maar het lijkt voor geen porum denk ik lol
Ooh. Bedoel je waaraan ik mijn bandjes vastmaak en vastschroef?
Ja de wheelhubs..
Wat moet je met firestorm banden als je meeste onroad rijd? Koop je gewoon een paar mooie onroad velgen met banden![]()
Proline racing vind ik persoonlijk top, maar dat ligt denk ik buiten jou budget.
Oke. Deze bandjes die ik nu heb, zijn echt offroad banden. Die rijden ongelooflijk lekker op gras. Deze wil ik niet laten slijten door op asfalt te gaan slippen en racen. Daarom wil ik inderdaad zulke onroad bandjes. Ik ga even zoeken. Het liefst wil ik niet te veel uitgeven (max. €40,-). Weten jullie misschien goede Onroad bandjes met velgen?