HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Oke..en nu? Passen de Firestorm bandjes? Ik weet trouwens ook helemaal niet wat hex betekent...

Das een zeskant.
Moet je even kijken hoeveel mm de firestorm bandjes & velgen zijn. Als die ook 14 mm zijn dan past het wel.. Maar het lijkt voor geen porum denk ik lol

Ja...en die van de bullet is 14MM. Zijn er ook andere banden die op de firestorm lijken (wel goed kwaliteit, niet dat ze op asfalt direct gaan slijten), en die op mijn bullet passen ?

Wat moet je met firestorm banden als je meeste onroad rijd? Koop je gewoon een paar mooie onroad velgen met banden ;)

Oke. Deze bandjes die ik nu heb, zijn echt offroad banden. Die rijden ongelooflijk lekker op gras. Deze wil ik niet laten slijten door op asfalt te gaan slippen en racen. Daarom wil ik inderdaad zulke onroad bandjes. Ik ga even zoeken. Het liefst wil ik niet te veel uitgeven (max. €40,-). Weten jullie misschien goede Onroad bandjes met velgen?

Oke. Deze bandjes die ik nu heb, zijn echt offroad banden. Die rijden ongelooflijk lekker op gras. Deze wil ik niet laten slijten door op asfalt te gaan slippen en racen. Daarom wil ik inderdaad zulke onroad bandjes. Ik ga even zoeken. Het liefst wil ik niet te veel uitgeven (max. €40,-). Weten jullie misschien goede Onroad bandjes met velgen?

Ik denk niet dat je voor 40 euro banden + velgen hebt ;)
Eerder alleen de velg.. De velgen zijn al rond de 15-25 euro per 2.
En banden rond dezelfde prijs, en dan meestal zonder inserts :(. Ga gewoon is langs pkracing en vraag of ze wat hebben liggen. Want op de site staat de maat er ook niet bij ..En de firestorm bandjes zijn ook offroad banden :P

Back