HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Ik zal jou en je oom wel een stoomcursus inrijden en afstellen geven. Als jullie vanavond samen goed opletten dan moet je met wat zelf proberen het trucje zeker onder de knie krijgen.

Met jullie hulp gaat het vast en zeker lukken! En Pinty, jouw vergeet ik nooit meer, wat je afgelopen week voor mij hebt betekent!

Nou vanavond even kennis gemaakt met Rajeev en zijn oom (sorry ben zijn naam even kwijt), allebei hebben ze 2 tankjes verder ingereden. Motortjes waren zo gestart en trekkoord was ook weer zo ingerold. Ze hadden de trekstart te ver uitgetrokken waardoor hij op zijn eindpunt zat. Bij 1 van de 2 auto's was hij al vanzelf ingerold.

Kortom, spoedcursus inrijden en afstellen gegeven... hopelijk hebben ze de info goed onthouden!

No worries ;)
Xotus parkeerterrein is 's avonds gesloten...gelukkig had ik de sleutel van het hek van mijn werk bij me (200 meter van Xotus), dus we hebben lekker daar kunnen tuffen.

Daarom ga ik meestal naar het terrein van ado. De persoon die van dat parkeerterrein de beheerder is, is ook iemand van dit forum ;)

Hij laat altijd een hek open, zodat we daar kunnen rijden !!

btw: zo zag mijn vinger eruit na een avondje trekstartertrekken omdat hij niet wilde lopen ;)

1026429094_5_cDhJ.jpeg

Laatst bewerkt:
Ach joh, dit heeft iedereen wel eens gehad met een nieuw motortje...

Of je slaat tegen je koelkop aan en dan ligt de andere kant van je vinger ook nog open..
:):):):):)

ik kon geen mooie foto maken van mijn andere hand.....die is blauw door de gloeiplug stekker :)

maar we hebben wel een hoop lol, ervoor gehad!!! en daar gaat het om

Nou Pinty, ik kan bij je aansluiten...ook een blaar op mijn vinger van de trekstarter, hoort erbij ;) Maar op die momenten ben ik wel weer erg blij met mijn startbox!

Back