HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

ok bedankt voor de reactie, ik vind het nog lastig om op deze site te reageren vind het vrij complex en zie door de bomen het bos niet meer dat:D komt omdat ik simpele site gewend ben en dus snel even een halve dag er aan moet besteden om te zien hoe eigenlijk werkt. maar goed over de upp susp lijkt me duidelijk dat ik zelf de schroefdraar er in moet maken ok nogmaals bedankt:p ik ga kijken over de topic nog niet diudelijk voor mij :confused: mvg Aless
 
alleen is Rajeev niet zo handig..........(ja, dat weet ik uit ervaring)
Plus: afgelopen zondag was hij de bullet al meer dan zat.

Ik zeg dus: even doorsparen en een nieuwe kopen. Of kijken voor tweedehands....
 
alleen is Rajeev niet zo handig..........(ja, dat weet ik uit ervaring)
Plus: afgelopen zondag was hij de bullet al meer dan zat.

Ik zeg dus: even doorsparen en een nieuwe kopen. Of kijken voor tweedehands....

Haha hoe bedoel je niet zo handig? Op 't gebied van een nitro motortje afstellen heb je meer dan gelijk :rolleyes:

Ik ga liever voor iets splinternieuws, dan heb je zekerheid op geen hoofdpijn. En trouwens, de meeting hiervoor dat ik was geweest...toen die dogbones er steeds uitsprongen...was ik de bullet meer zat dan afgelopen zondag. :p
 
Nou ik ging op een gegeven moment weg omdat ik weer lekker pech had met me auto's. Jou daarentegen hoorde ik de hele tijd gewoon rustig rond rijden. Topsnelheid, trok goed op. Alleen werd hij wel erg warm.
Zo'n traxxas is ook leuk ja. Electro is toch misschien wat makkelijker voor beginners.
 
Nou ik ging op een gegeven moment weg omdat ik weer lekker pech had met me auto's. Jou daarentegen hoorde ik de hele tijd gewoon rustig rond rijden. Topsnelheid, trok goed op. Alleen werd hij wel erg warm.
Zo'n traxxas is ook leuk ja. Electro is toch misschien wat makkelijker voor beginners.

Klopt, ging allemaal wel lekker ja. Had niet verwacht dat de motor weinig compressie had, maar het is zoals het is. Iemand die thuis misschien een motortje heeft liggen kan deze Bullet gewoon overnemen. Ziet er nog zo goed als nieuw uit dus ja.
 
De Bullet is weg. Ik dank jullie allen voor jullie geweldige hulp! Jullie zijn echt geweldig!

Zo af en toe mis ik dat karretje nog wel, als ik aan de tijden denk dat hij het goed deed. Maar 't is goed dat hij weg is, het ging gewoon niet meer.

In anderhalf jaar zijn er ruim 870 reacties geplaatst in dit topic waar ik van elke reactie wijzer van ben geworden, echt bedankt! Als ik iets niet wist, kon ik altijd hier terecht. Nogmaals bedankt!

Electro is de betere keus voor mij. Ik ga straks de Traxxas Rustler VXL bestellen.
 
Ha, een Rustler blijft een geweldige auto!

Zelf mis ik altijd nog wel mijn Mini Revo, maar deze is gewoon echt te klein...

Mijn Bullet gaat ook weg en hiervoor komt er een Vorza Flux voor in de plaats.

Nitro blijft geweldig. Mijn tofste auto blijft dan ook de RS4
 
@pinty, Er komt zeker een foto als ik hem heb. Ik ga hem zo bestellen denk ik.

@aestiva, ben blij om te horen dat de Rustler een geweldige auto is!...nu wil ik hem nog sneller hebben :D. Mijn oom en ik wouden ook eerst een Mini E-Revo kopen, de VXL, maar de reden dat we dat niet meer hebben gedaan was puur omdat hij 1/16 was, te klein vonden we.
 
Klopt, ging allemaal wel lekker ja. Had niet verwacht dat de motor weinig compressie had, maar het is zoals het is.

Even terug lezend zag ik dit stukkie text. Is het verlies van compressie het enige probleem? Dat is wel te fixen.....
 
Hij heeft geen geduld met inlopen/afstellen.
Electro is in hun geval de beste keuze.

btw, nog bedankt voor mijn lrp. Helaas heeft het weinig mogen helpen. Ik ga binnenkort een nieuwe lrp bestellen (maar dan wel een 4,1cc)
 
nee, door te pitchen. Dan wordt de cilinder (met een speciaal stkujke gereedschap) een beetje samengeknepen, zodat je motortje weer meer compressie heeft.
Dat was mijn mijn motortje ook gedaan. Heb er een jaar nog mee kunnen rijden (en daarna vakkundig gesloopt)
 
Hij heeft geen geduld met inlopen/afstellen.
Electro is in hun geval de beste keuze.

btw, nog bedankt voor mijn lrp. Helaas heeft het weinig mogen helpen. Ik ga binnenkort een nieuwe lrp bestellen (maar dan wel een 4,1cc)

Ah, dat was de jouwe met veel speling op het bigend en rot aanvoelende lagers..... Tja, de set moet het wel weer doen als de rest ook weer in orde is.
 
Back
Top