HPI Bullet MT/ST Flux Topic !

Toch wel een mobieltje? Die zet je dan gewoon op een hek ofso, dan trilt die ook niet en kan je gewoon een paar keer langsrijden..

traxxas

hallo ik ga ook een traxxas auto kopen maar ik twijfel nog ,weet iemand nog een ander merk met snelle(50km/u of sneller)wagens ; prijs rond de 250euro:)
(ik ben nieuw in deze hobby)

Voor de traxxas auto's zijn hun eigen topics dit is het topic van de hpi bullet;).
hallo ik ga ook een traxxas auto kopen maar ik twijfel nog ,weet iemand nog een ander merk met snelle(50km/u of sneller)wagens ; prijs rond de 250euro:)
(ik ben nieuw in deze hobby)

snelheid bullet st flux

ok bedankt hoor maar hoe snel gaat de bullet st flux dan gewoon standaard uit de doos op asfalt???

Laatst bewerkt:
Reken op een 40km/h op 2s lipo en tegen de 65 aan op 3s lipo's.

Wat ze van de fabriek uit opgeven raakt dikwijls kant nog wal.

Reken op een 40km/h op 2s lipo en tegen de 65 aan op 3s lipo's.

Wat ze van de fabriek uit opgeven raakt dikwijls kant nog wal.
ok bedankt, k hoopte tog dat ie zon 60 ging met een 2s. mn vriend heeft een trophy flux en die gaat 65 met 2x 2s lipo. kent er iemand een auto die zon snelheid haalt, liefst stadiumtruck voor een prijs tussen de 300 en 350 euro

Laatst bewerkt:
ik twifel nog om de bullet st flux te kopen. zouden jullie hem aanraden? het is om mee op parcours te rijden en om wat mee te jumpen over bergjes (een klein beetje bashen dus).

ok bedankt, k hoopte tog dat ie zon 60 ging met een 2s. mn vriend heeft een trophy flux en die gaat 65 met 2x 2s lipo. kent er iemand een auto die zon snelheid haalt, liefst stadiumtruck voor een prijs tussen de 300 en 350 euro
Traxxas rustler? Of een ander brushless setje in de bullet doen

Je moet een RC zeker NIET kopen voor de RTR performance out of the box. Mijn bullet haalt de 104km/h op 4S, een goeie 80km/h op 3S, Op 2s rijd ik er gewoon niet meer mee :)

De geupdate bullet Flux is 3s compatible... die haalt op 3s zeker de 60km/h wel... gok zo een 70km/h zelfs.

Als je wat parcours wil rijden raad ik je wel aan om er een snellere servo in te leggen... de stock servo is namelijk nogal traag (maar dit probleem vind je in 80% van alle rc's terug) Voor de rest de bumpstop mod doen (1.5 cm fueltubing rond de schachten van je dempers doen) en je hebt een zeer fijne basher die de trophy van je maat wel kan volgen (in a straight line that is :))

Je moet een RC zeker NIET kopen voor de RTR performance out of the box. Mijn bullet haalt de 104km/h op 4S, een goeie 80km/h op 3S, Op 2s rijd ik er gewoon niet meer mee :)

De geupdate bullet Flux is 3s compatible... die haalt op 3s zeker de 60km/h wel... gok zo een 70km/h zelfs.

Als je wat parcours wil rijden raad ik je wel aan om er een snellere servo in te leggen... de stock servo is namelijk nogal traag (maar dit probleem vind je in 80% van alle rc's terug) Voor de rest de bumpstop mod doen (1.5 cm fueltubing rond de schachten van je dempers doen) en je hebt een zeer fijne basher die de trophy van je maat wel kan volgen (in a straight line that is :))
ok hartelijk bedankt dan zal ik er al maar meteen een 3s lipo bij bestellen :D

Back