is er eigelijk een verschil tussen de bullet flux ST en de MT want ik heb de indruk dat bij de ST de carrosserie beter aanpast zodat er minder vuil in kan komen en dat bij de MT de banden weer een stuk beter zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is er eigelijk een verschil tussen de bullet flux ST en de MT want ik heb de indruk dat bij de ST de carrosserie beter aanpast zodat er minder vuil in kan komen en dat bij de MT de banden weer een stuk beter zijn
dus dan kan ik de carrosserie vand MT ook zo laag hangen als die bij de ST hangt?zelfde auto alleen banden en de kap is anders, de bodypost zijn hetzelfde alleen die van de st zijn korter gezaagt
dus dan kan ik de carrosserie vand MT ook zo laag hangen als die bij de ST hangt?
low volt protection?
sorry dat ik 2x dezelfde vraag stelde maar ik dacht dat de eerste er niet opstond en dat mn computer niet reageerd2x dezelfde vraag achter elkaar gaat niemand sneller van reageren hoor...
Ja het is in theorie mogelijk, ik zou persoonlijk het niet doen, al hoewel de bullet een stevige auto is, gaat hij met 3s erg hard en echt normaal er mee rijden kun je niet meer. op 2S gaat hij ook echt wel snel hoor..
Ik rij wel op 3S maar ben me bullet aan het aanpassen om zo langzaam tot de limid te gaan, dit vind ik leuk. maar echt er normaal mee rijden / bashen pak ik 2S
ooooooh ja als je de couponcodes effe zou kunnen doormailen graag dan. mijn e-mailadres is jef_govaert@hotmail.bewinkel is zeker betrouwbaar, ik heb er al massaal veel gekocht en nog nooit problemen gehad. Maak in ieder geval dat je korting couponcodes hebt (ik kan je wel een mail forwarden met de huidige codes als je dat wil).
En hou er rekening mee dat je nog wat mag bijleggen als de postbode hem komt afleveren
Een bestelling tussen 300 en 399$ geeft recht op 75$ korting