HPI Bullet MT/ST Flux Topic !

Discussie in 'Electro offroad' gestart door FandL, 27 jul 2010.

  1. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    is er eigelijk een verschil tussen de bullet flux ST en de MT want ik heb de indruk dat bij de ST de carrosserie beter aanpast zodat er minder vuil in kan komen en dat bij de MT de banden weer een stuk beter zijn
     
  2. rsremco

    rsremco

    Lid geworden:
    3 aug 2010
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Lexmond
    zelfde auto alleen banden en de kap is anders, de bodypost zijn hetzelfde alleen die van de st zijn korter gezaagt
     
  3. Popeye420

    Popeye420

    Lid geworden:
    20 apr 2011
    Berichten:
    145
    De ST banden heb ik nog niet geprobeerd, maar ik kan je zeggen dat de MT banden waanzinnig veel grip geven op asfalt ;) En natuurlijk ook op offroad, waar ze voor gemaakt zijn :)

    Met een verlagingsmod heb ik de 104km/h gehaald op die banden, niet getaped of nix :)
     
  4. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    dus dan kan ik de carrosserie vand MT ook zo laag hangen als die bij de ST hangt?
     
  5. rsremco

    rsremco

    Lid geworden:
    3 aug 2010
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Lexmond

    Ik zou zeggen van wel, maar de kap heeft een andere vorm dus mischien komt de kap ergens tegen aan als je hem lager probeert te plaatsen
     
  6. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    Als je met de bullet MT of ST wil rijden met een 3s lipo, moet ik dan nog iets veranderen aan mn wagen of kan ik die batterij er dan zo insteken en rijden?
     
  7. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    Is het mogelijk om standaard in de bullet flux een 3s lipo te steken of moet ik dan nog iets aanpassen?
     
  8. rsremco

    rsremco

    Lid geworden:
    3 aug 2010
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Lexmond
    2x dezelfde vraag achter elkaar gaat niemand sneller van reageren hoor...

    Ja het is in theorie mogelijk, ik zou persoonlijk het niet doen, al hoewel de bullet een stevige auto is, gaat hij met 3s erg hard en echt normaal er mee rijden kun je niet meer. op 2S gaat hij ook echt wel snel hoor..

    Ik rij wel op 3S maar ben me bullet aan het aanpassen om zo langzaam tot de limid te gaan, dit vind ik leuk. maar echt er normaal mee rijden / bashen pak ik 2S
     
  9. darkfire

    darkfire

    Lid geworden:
    4 jun 2010
    Berichten:
    2.182
    Locatie:
    Diepenveen, Overijsel
    low volt protection?
     
  10. rsremco

    rsremco

    Lid geworden:
    3 aug 2010
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Lexmond
    Tja dat is iets dan moet je toch het boekje lezen, geen RTR auto rijd zo uit de doos, eerst boekje lezen en de handelingen doen die nodig zijn..

    Zender calibreren, eventueel low voltage enz
     
  11. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    sorry dat ik 2x dezelfde vraag stelde maar ik dacht dat de eerste er niet opstond en dat mn computer niet reageerd :(
     
  12. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    Nog een laatste vraag voordat ik hem ga kopen. ze zeggen dat de bullet waterdicht is. kan ik he dan ook met de tuinslang afspuiten ( zonder te veel druk) als hij vuil is???
     
  13. rsremco

    rsremco

    Lid geworden:
    3 aug 2010
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Lexmond
    Tja, hij is waterdicht, maar.. geen enkele RC auto houd echt van water, het is niet zo goed voor je lagers bijv... maar ook andere metalen onderdelen houden er niet zo van.

    Ik spoel die van mij altijd af onder de warme dousche, daarna zet ik hem voor de wasdroger als die was aan het drogen is, dan word de bullet lekker warm en verdampt het water

    hierna gebruik ik een klein borsteltje met een beetje wd40 en smeer ik dit op alle beweegbare onderdelen (slecht een klein beetje, om het water weg te halen en roest tegen te gaan)

    En af en toe is helemaal uit elkaar halen en goed schoon maken hoort er ook bij :-D
     
  14. darkfire

    darkfire

    Lid geworden:
    4 jun 2010
    Berichten:
    2.182
    Locatie:
    Diepenveen, Overijsel
    let dan wel op dat je niet de oude koopt, die is niet waterdicht.
     
  15. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    OK dan ga ik hem bestellen maar içk weet nog niet waar. kent er iemand een goede site? ik heb hem al voor een zeer lage prijs gezien op towerhobbies.com, maar is dit wel vertrouwbaar?
     
  16. Gv288

    Gv288

    Lid geworden:
    15 okt 2009
    Berichten:
    257
    Locatie:
    Lokeren, B
    winkel is zeker betrouwbaar, ik heb er al massaal veel gekocht en nog nooit problemen gehad. Maak in ieder geval dat je korting couponcodes hebt (ik kan je wel een mail forwarden met de huidige codes als je dat wil).
    En hou er rekening mee dat je nog wat mag bijleggen als de postbode hem komt afleveren

    Een bestelling tussen 300 en 399$ geeft recht op 75$ korting
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  17. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    Ik heb op een site gelezen dat als je met de bullet MT wil rijden met een 3s lipo, dat je dan ook de ESC, ik vermoed dat dit dee regelaar is, ook moet vervangen. Is dat zo???
     
  18. darkfire

    darkfire

    Lid geworden:
    4 jun 2010
    Berichten:
    2.182
    Locatie:
    Diepenveen, Overijsel
    nee, bij de nieuwe hoeft die niet worden vervangen.
     
  19. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82
    ooooooh ja als je de couponcodes effe zou kunnen doormailen graag dan. mijn e-mailadres is jef_govaert@hotmail.be
     
  20. jef_govaert

    jef_govaert

    Lid geworden:
    5 okt 2011
    Berichten:
    82

Deel Deze Pagina