Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi
Ik heb de HPI Savage gereden en dit altijd met veel plezier gedaan. Ik heb er veel mee gedaan zoals jumps, over strand racen in los zand en nog meer. Er is bij mij weinig kapot gegaan. Alleen door een te verkeerde landing na een jump is het een keer fout gegaan.
Het nadeel van de Savage is dat het brushed motoren heeft. Ik heb ze al eens moeten vervangen. Ook moest ik meerdere batterijen kopen (2 per keer). Bij de bullet heb je er maar 1 per keer nodig maar de batterijen zijn wel duurder per stuk.
Brushless motoren zijn op dit moment in. Doordat er bij de Bullet flux maar maximaal een 2cell lipo op kan (volgens HPI) zal de wagen geen 100 kilometer pet uur gaan. Hierdoor kun je wel een betere controle over de wagen.
.
sommige webshops zeggen 4 junikan iemand mij vertelllen wanneer de bullet flux exact uitkomt?
THX
kon niet wachten op levertijd.. ben dan maar voor de e revo brushless gegaanEn Zmic .... Is er al een Bullet aanwezig ? Ben wel benieuwd hoe die bevalt ?![]()