HPI Firestorm FLUX houdt in

• Topicstarter Topicstarter denniswpels
  • Startdatum Startdatum
dat is het dan denk ik .
je regelaar moet je weer zonder lipoafslag zien te krijgen .
2 piepjes afslag voor 2 cell lipo ,3piepjes afslag voor 3 cell lipo.
dus 2 piep afslag op ongeveer 6 volt 3piep op 9 volt .
groeten wiebe.

Ik hoop dat dat het is en zal van de week maar ff wat HPI dealers bellen om die regelaar weer in de juiste stand te krijgen.

Thanks!

of je download gewoon de manual van de website van HPI. ;)

is die Flux regelaar niet gewoon een Mamba Max in een andere behuizing? (dan zou geloof ik de Castle link ook kunnen werken, kun je hem via USB aan de computer aansluiten om van alles in te stellen.)

is die Flux regelaar niet gewoon een Mamba Max in een andere behuizing? (dan zou geloof ik de Castle link ook kunnen werken, kun je hem via USB aan de computer aansluiten om van alles in te stellen.)

Klopt, behalve dat het een Sidewinder is :p Als je je een Castle Link koopt kun je alle instellingen veranderen, ook de LVC kun je dus instellen.

met een sidewinder kan je niet met 3s lipo rijden.dus de drie biepjes zullen dus daar niet voor dienen!

Alleen met downloaden ben je er volgens mij niet...er zal toch zo'n usb adaptor bij moeten en die kun je volgens mij niet downloaden :D

Klopt, behalve dat het een Sidewinder is :p Als je je een Castle Link koopt kun je alle instellingen veranderen, ook de LVC kun je dus instellen.

Ik heb dat idd al gezien op het internet op de site van HPI van dat Castle Link...weet je ook wat dat kost? Zo'n kabeltje, adaptor en software? En ik neem aan bij elke HPI dealer te verkrijgen?

Ik heb dat idd al gezien op het internet op de site van HPI van dat Castle Link...weet je ook wat dat kost? Zo'n kabeltje, adaptor en software? En ik neem aan bij elke HPI dealer te verkrijgen?

Ik heb er een jaar geleden 20 dollar voor betaald excl. verzendkosten dacht ik. Dus zal hier wel 20 euro zijn.

Geen idee of de HPI dealer zoiets op voorraad heeft, maar ik gok van wel aangezien ze ook nog een andere auto hebben (Savage Flux) die erg populair is en ook zo'n zelfde kabeltje nodig heeft.

Ik heb er een jaar geleden 20 dollar voor betaald excl. verzendkosten dacht ik. Dus zal hier wel 20 euro zijn.

Geen idee of de HPI dealer zoiets op voorraad heeft, maar ik gok van wel aangezien ze ook nog een andere auto hebben (Savage Flux) die erg populair is en ook zo'n zelfde kabeltje nodig heeft.

Ik ga morgen ff in de rondte bellen...dan zijn de modelbouwzaken weer open.

Krijg je dan een usb connector erbij die je op de HPI Motiv moet solderen dan?, heb hem al een open gehad maar volgens is daar geen plek voor hoor?

Op ebay haal je die kabeltjes al voor 14 euro.
Software download je gratis.

Maar je hebt het niet nodig om de lipo cut-off uit te zetten.
Als je de manual hebt, dan kun je de esc ook programmeren met je zender.
Een kwestie van piepjes tellen en bevestigen met je zender (gas/rem).

Hier heb je jouw manual
Vanaf pagina 20 staat uitgelegd hoe het werkt.
Goed de piepjes tellen en elke optie handmatig instellen (de standaard instellingen staan er ook bij).
Kom je uiteindelijk aan bij 7 piepjes (cutoff voltage), dan moet je de eerste optie kiezen (1 piepje: none).

Laatst bewerkt:
Op ebay haal je die kabeltjes al voor 14 euro.
Software download je gratis.

Maar je hebt het niet nodig om de lipo cut-off uit te zetten.
Als je de manual hebt, dan kun je de esc ook programmeren met je zender.
Een kwestie van piepjes tellen en bevestigen met je zender (gas/rem).

Hier heb je jouw manual
Vanaf pagina 20 staat uitgelegd hoe het werkt.
Goed de piepjes tellen en elke optie handmatig instellen (de standaard instellingen staan er ook bij).
Kom je uiteindelijk aan bij 7 piepjes (cutoff voltage), dan moet je de eerste optie kiezen (1 piepje: none).

Thanks! Heb het prog al ff binnengehaald...maar kabeltje moet ik nog ff scooren. Ja ik had al gezien dat het ook via de zender kan...maar ik word helemaal gek van de piepjes en kom er niet uit. Zoek voor het mooie een nederlandstalige handleiding, maar kan niet vinden :(

Waar woon je.
Ik heb zo'n kabeltje liggen en wil hem best even aan de pc hangen voor je.
Kan hem alleen niet verkopen aangezien ik hem zelf nodig heb voor mijn e-revo.

Ai, das best een stuk hier vandaan.
Misschien dat iemand in de buurt wel zo'n kabeltje heeft.
En anders gewoon bestellen, of via de zender proberen.

Op welke plek rijdt je dan?

Op dat zanddepot achter Garage Kiefte in Julianadorp of aan de Poort van Den Helder, daar zijn ze ook weer bezig en liggen bulten zand genoeg. En soms neem ik hem mee naar mijn werk, ff in de pauze raggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back