HPI Firestorm FLUX houdt in

• Topicstarter Topicstarter denniswpels
  • Startdatum Startdatum
Ai, das best een stuk hier vandaan.
Misschien dat iemand in de buurt wel zo'n kabeltje heeft.
En anders gewoon bestellen, of via de zender proberen.

Is er iemand in de buurt van Den Helder die een Castle Link kabel heeft? En die mij ff kan helpen met het instellen van mijn HPI Firestorm FLUX? Ik heb er zelf wel één besteld gisten via Ebay...maar wanneer die binnenkomt??? Ik wil rijden!!! Ik merk wel of er iemand is....alvast dank!

Probeer het gewoon eens met je zender en de piepjes.
Het is vandaag toch slecht weer.
Als het niet lukt, kun je het altijd weer goed zetten als het kabeltje binnen is.

Op dat zanddepot achter Garage Kiefte in Julianadorp of aan de Poort van Den Helder, daar zijn ze ook weer bezig en liggen bulten zand genoeg. En soms neem ik hem mee naar mijn werk, ff in de pauze raggen.

Aah, okee wil ook wel eens daar bij die zanddepot in jdorp knallen, maar is dat niet te ruig terrein? veel kluiten enzo?'of heb je er ook mooi vlaktes?

Aah, okee wil ook wel eens daar bij die zanddepot in jdorp knallen, maar is dat niet te ruig terrein? veel kluiten enzo?'of heb je er ook mooi vlaktes?

Ja klopt, je hebt er veel gras en kluiten en geen open vlaktes. Maar er is wel een leuk stukje met een helling...leuk voor mij als beginner om daar ff wat te klooien. In Den Helder bij de poort van Den Helder kan je wel lekker knallen...veel zand en heuvels.

Helaas heb er al 1 besteld...maar bedankt voor de tip

Heb eindelijk na ruim een week mijn Castle Link kabel binnen en ben er meteen mee aan de slag gegaan, maar eerst even de nieuwste software versie(3.22) binnengehaald. Werkt prima dat programma, je kan alles heel makkelijk instellen en heb het 1 en ander veranderd, waaronder de "Voltage cutoff" hetgeen het probleem was bij mij. En idd hij knalt er weer over.

Iedereen bedankt voor alle suggesties, ideeen en de oplossing!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back