Hpi racing pulse 4.6

Jordyy,

je moet voor jezelf bepalen wat je doet, als je producten op ebay koopt en met Paypal betaald verzeker je jezelf ervan dat je de spullen krijgt, is dit niet zo dan krijg je je geld terug van ebay en raakt de verkoper zijn goede feedback kwijt. ik heb al vaak producten op ebay gekocht. 1 keer niets geleverd gekregen en netjes het geld terug gekregen.

maak wel even een paypal account aan, dat duurt een paar dagen totdat deze actief is.

ja ik weet het,
ik heb al beetje rond gevraagd aan mensen die ook via ebay kopen enzovoort. Maar men broer heeft zelf een paypal account dus ik denk dat ik dat gewoon via hem ga doen omdat hij al meerdere keren zo betaald heeft daarmee en ik er zelf niet veel vanaf weet.

Ik had filmke gezien van hoe ge een rotostart installeert, eigenlyk gewoon erop zetten dat stukje wat op de motor komt.
Maar is het ook zo makkelijk zoals het lijkt of is het niet zo ?

ja ik weet het echt niet wat ik moet kopen nu.
die zegt dit en die zegt dat.
ik denk ook dat het startbox word.

Voordeel van startkist is dat je niet meer met de onewaylager te maken hebt.
Nadeel kan zijn dat je misschien een snellader moet aanschaffen als je die nog niet in bezit hebt. Als je deze nog niet hebt laat je goed informeren en bedenk wat je in de toekomst ermee wil gaan laden. Je hebt al snel ietss gekocht maar achteraf blijkt dat je nog een lader moet hebben om een ander soort accu te kunnen laden, bv lipo, nimh of loodaccu's

Na even rond gekeken te hebben op internet,
is mijn oog gevallen op de LRP competition spec. 2 ofwel de Thunder tiger pro 1/8 starterbox gevallen.
Nu vroeg ik me even af welke eigenlijk gewoon het beste is ?
ik zou graag jullie ervaringen horen zodat ik kan uitmaken welke ik ga kopen.
En wat zou ik nog erbij moeten kopen zodat ik de startbox kan gebruiken , alleen batterij voor te startbox te voeden ?

groeten Jordyy

Zijn beide goeie startkisten, je zou ook eens naar de startkisten van q-world kunnen kijken. Een 12v loodaccu of twee maal stickpack 7,2v nihm accupakketten (=14v). Mijn voorkeur zou gaan naar de stickpacks, zijn sterker en je kunt ze snel laden.

ah ja ok,
want ik heb via pk een volledige rotostart met 5000 mA batterij en lader voor 150 euro !
is toch echt een koopje niet ?

groetn

ja ok , maar die man waar ik men auto gekocht had raadde me zelf een rotostart aan dusja ...
maar ja als die rotostart niet goed meevalt,
dan koop ik me gewoon een startkist he :)

groetennn

na dat mooie super weer :/
is er heel wat gebeurd.

Nu had ik graag geweten of de :
Picco Boost

op mijn pulse past zonder enige aanpassingen ?

met vriendelijke groeten

Heb je de oude en nieuwe al opgemeten of ze dezelfde maat zijn?
Misschien zijn er ook iets langere te vinden...een dogbone is niet zo heel erg bijzonder of merkspecifiek artikel.

En anders even zorgen dat je draagarmen wat minder ver uit kunnen veren. Waarschijnlijk schieten ze eruit omdat er op het laagste punt van je draagarm teveel ruimte ontstaat. Ik weet niet of er downstops op een Pulse zitten, maar die zou je dan een stukje in kunnen draaien.

En vergeet niet om je aandrijfassen fel oranje, geel of rood te spuiten (of verven) voordat je ze monteert.... Dan zijn ze 100 x makkelijker terug te vinden als je er weer eentje verliest...

Verder helpt het om:
- bovenste draagarmen iets in te korten. (meer camber)
- De auto minder 'droop' te geven (zie Snellehenk zijn post)
- Shims aan de binnenzijde van de wiel hubs te plaatsen die de outdrive bij het wiel iets 'naar binnen' zetten
- een stukje brandstof slang (ca. 2~3mm) in de outdrive van het diff en in de outdrive van de wielhub te plaatsen (als je dogbones gebruikt ipv CVD's)

Succes!

ja ik had ze opgemeten, en ook in het boekje gekeke voor de bestelnummer?
als de auto volledig naar onder veert dann komt de dogbone er langs 2 kante bijna uit, scheelt echt bijna niets !
maar ik verlies hem alleen links.
ja met die meer camber heb ik ook al eens geprobeerd,
maar dan staan mijn bandjes echt fel naar binnen.
Ga ik dan geen bandjesssss verslinden ? :D
Misschien helpt het door men vering meer op te spannen zodat die harder gaat dempen?
ik ga het eens proberen wat jullie zeiden, hopelijk werkt het !

Laatst bewerkt:
vandaag weer even lekker gesjeurd.
=> Dogbone niet kwijt geraakt! haha
khebb de bandjes iets meer camber gegeven en het iss in orde !

dankuwell voor de hulp !

Back