HPI Savage X FLM brushless conversion

Mooi he:lol:

Morgen komt de MMM V3 binnen, dinsdag lipo, en misschine woensdag bestelling van PK:D

En hoop me DX3S snel te hebben.

btw, heb jij nog 13/14 tands pinions voor me ligggen? Heb zelf alelen 16/18 liggen.

Greetz,
Joram

Wat heb je toch met Jormam:p Het is JORAM!!!!!!!:lol:

15 euro per stuk, dure krengen:p Had ze zelf voor 7 euro uit US....

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Zou je de 18 tands voor een 14 tands willen ruilen?

MMM V3 aangekomen!!!:D

img1128j.jpg

img1129o.jpg

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Moooooi,

Ben eens benieuwd hoe jou ervaringen zijn met de V3 want ik heb er veel over gelezen op RCmonster. Hou mij maar eens op de hoogte ervan. Eind deze week verwacht ik er ook 2 binnen te krijgen die moeten worden ingbouwd op een Losi buggy en een Asso truggy.

Wat doe jij trouwens met de BEC en de Fan op de regelaar? Ik haal in ieder geval de BEC eruit en ga een UBEC gebruiken.

Je hebt PM terug!

Ik ga de BEC gebruiken, kijken hoe het gaat. Fan laat ik ook gewoon zitten.

Vandaag is me DX3S gekomen, post zo wel wat pics.

Greetz,
Joram

Lipo komt morgen aan:)

Alleen PK kwam met slecht nieuws, ze hadden het Flux tandwiel voor me gearbox niet op voorraad....

Dus zoek nu DRINGEND naar iemand die de originele 2 speed heeft liggen:p

Greetz,
Joram

Versnellingsbak met elektro gaat prima, scheelt zelfs belasting als hij in de 2e gaat..

Hier de beloofde foto's:

img1131.jpg

img1132.jpg

img1133.jpg

img1135.jpg

Nee, geld groeit hier helaas niet, maar met hard werken kom je een heel eind;)

Greetz,
Joram

Ik vind 1 ding niet mooi aan deze auto. de body zit te hoog. is deze ook nog lager te monteren? (de draagarmen staan horizontaal, en toch staat de body boven de wielen. ik vind het er maar vreemd uitzien :) )

heb je de accu al binnen trouwens? (ben wel benieuwt naar een filmpje)

Het is een MT, kan je niet vergelijken met een truggy he(a lá revo).

De body kan niet lager, staat al op laagste stand, zonder dat de body de mounting van de LST shocks raakt.

Ik vind hem zo mooi, en dat is waar het om gaat :D

Greetz,
Joram

Ik vind de Bodemplaat (nouja.. onderkant van het chassis) wel erg laag voor een MT. ik zelf had of het chassis omhoog gehaald, of de body omlaag. mja, als het niet kan, kan het niet.
en zoals ik al zei, het is een kwestie van smaak.

PS: volgens mij word de Revo ook als MT gezien, neit als truggy.

Back