HPI Savage X FLM brushless conversion

Ik vind de body ook niet mooi zo hoog. maar ja het gaat er om wat jij vind natuurlijk..

maar als het een monstertruck moet zijn, moet er ook een echte monstertruck kap op :P

verder is het wel 1 mooie bak alu!!! ga je hem wel "echt" uitlaten!!!!

Het is een Muggy, net zoals de Losi Muggy. Een kruizing tussen een truggy/MT;)

Maar ik ben ff weg naar RC shop, lipo ophalen:D

Greetz,
Joram

losi_muggy_4wd_rtr_n.jpg

de Muggy heeft de body ook tussen de wielen hangen :P

Soort van dan:p ,weer ff ON-topic nu,hahaha:D

Nah, me 4500Mah lipo bleek niet voorradig te zijn... Er komt wel een 5300Mah maar die is were veels te lang, 19cm... Om moe van te worden...

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
ben ik weer....

Joram,

Heb je de DX3S al ingsteld op je auto? Ik heb er zelf een gehad en kwam er achter dat deze geen liniair instelbaar 3e kanaal heeft. M.a.w. je kunt dus niet het AUX kanaal gebruiken om de rem mee te bedienen.

Ik heb hem dus teruggebracht omdat ik ook mechanisch rem op mijn 8T....Wel jammer want het is een leuk zendertje!

hopelijk heb je hier bij stilgestaan

zie review hier:

www.modelbouwforum.nl/forums/model-elektronica/72456-review-spectrum-dx3s-telemetrie.html

gr

Arno

Laatst bewerkt door een moderator:
je kunt ook een Y-kabel tussen de ontvanger en de regelaar+ rem servo doen :) dan heb je maar 2 kanalen nodig. is ook het kijken waard.

Gr.Tim

Ik gebruik een Y-kabel;)

btw, hier is mijn gearbox, vandaag ff in elkaar gezet, 3 titanium gears, 2 andere nog plastic, maar er worden daravan costum steel
gemaakt:)

img1144u.jpg

img1145.jpg

img1146.jpg

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Hoe stel je de regelaar dan in? kun je de rem uitschakelen?

bij mijn MGM gaat dat in ieder geval wel, dus kan dit voortaan ook gebruiken als oplossing als ik weer een projekt heb staan.

Goed idee zo'n Y-kabel:D

ps: je tandwiel is onderweg hé

Ik heb de rem en achteruit uitgeschakelt.

Achteruit kan niet door 2 speed, en de motor moet natuurlijk niet zitten tegenwerken als ik mechanisch rem:p

Ik weet het, morgen 1e testrit op 5S lipo!!!!

Greetz,
Joram

oke, goed dat ik dat weet want ik krijg volgende week een stuk of wat mmmv3's voor diverse auto's binnen en die moet ik gaan instellen....

Ik wil wel fimpjes zien van dat monster oke........

heey man heb je al een filmpje gemaakt ik zag je met je wagen 8ter de molen

is echt een te gaafe auto zonder om mee te rijden zo duur

groetjes mike

Vanmorgen 1e testrit gemaakt, ding had me POWER!

Het was helaas nat maar hij troke en wheelie als ie grip kon krijgen:D

Helaas was de pret snel over, een CVD pin was totaal losgerukt:p

img1148.jpg

img1149.jpg

Ik reed op 5S 3300Mah, power zat, ging wel rond de 80 in de 1e versnelling, en had nog laag vertand ook...

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Met de telemetry op z'n zender ;)

ach je bedoeld de spectrum telemetry die bij mij op men HT2 tussen de 300 en de 1500kmh aanduide als hij stilstond ?;):rolleyes:

of na uiteindelijk tientallen calibraties en evenveel andere sensor plaatsen gezocht te hebben nog steeds aanduide dat de auto +300kmh ging.

dan heb ik de snelheid gelaten voor wat het is en proberen het toerental te meten(is het simpelste want je moet niks instellen en kan er ook niks mis zijn/gaan), lang verhaal kort : auto draaide toerentallen die echt nooit haalbaar waren.

maw : trekt op niks dat systeem;)

Back