Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar de prijs staat daar niet vast....aangezien ze ook niet weten wanneer ze hem hebben...
of je koopt hem hier.....goedkoper en leverbaar en al 9 verkocht!
savage xs | eBay
zoek en gij zult vinden,zoals ik al in me eerdere post zei,ze zijn al leverbaar...
ik hoef er geen,maar ik ben wel benieuwd naar de bevindingen....
dat zal ik niet zijn , gaat toch teveel kosten maken icm brommer rijbewijs en alle bijkomende extra's...
Heb je een linkje? Zojuist op YT gezocht naar Savage XS en op TowerHobbies en AmainHobbies gekeken. Op YT vind ik niets wat niet al bekend was en beide shops hebben hem nog op pre-order staan.moet je toch eve beter kijken op youtube..25e was ie al uit.....![]()
Dat filmpje bedoelde ik ook Pat...
En dat geloof jij? Natuurlijk is het iemand van HPI anders was er al veel meer om dit filmpje te doen geweest....Het is ergens tussen de rc finals gefilmpt en niet gefilmd voor/door hpi en word ook niet gereden door een team driver van hpi....
so i rest my case.....en hoe lullig het ook is,iemand moet de eerste zijn die er mee rijd na dat HPI hem uitbracht,alleen zijn wij het niet.....dus ben benieuwd
Dan blijft het alleen raar dat je bij geen elke groot verkooppunt de auto al kan kopen.
Tower, amain, etc etc.