HPI Savage XS Flux Topic

9 verkocht, maar is allemaal pre-order.
Er zijn nog nergens bevindingen te vinden, en als er al 9 verkocht zijn zal er vast wel ergens op een forum iemand er over opscheppen. ;-)

maar de prijs staat daar niet vast....aangezien ze ook niet weten wanneer ze hem hebben...
of je koopt hem hier.....goedkoper en leverbaar en al 9 verkocht!
savage xs | eBay

zoek en gij zult vinden :) ,zoals ik al in me eerdere post zei,ze zijn al leverbaar...
ik hoef er geen,maar ik ben wel benieuwd naar de bevindingen....

€273 + €45 verzenden, totaal €318, met een hoop risico om gepakt te worden door de douane, dan koop ik hem liever hier in nl :)

Maar ik wacht voorlopig eerst de eerste ervaringen af :p

@ Westcoast
moet je toch eve beter kijken op youtube..25e was ie al uit.....:) en ja van dit forum verwacht ik niet veel....dus ik denk ik help eve,psies waar een forum goed voor is toch?
en kennis is niet om over op te scheppen maar om te delen,maar dat moeten vele nog leren...

Tuurlijk niet man,zou wel knap zijn als jij dat digitaal kan doen ;)
Maar op je vraag weet je al antwoord....en daar ben je tevreden mee,ik zeg alleen dat ie er al is....en ik had er ook genoeg smileys in staan voor je toch? Dus bij deze nog een speciaal voor jou ;) ben benieuwd wie hem het eerst heeft hier....

Laatst bewerkt:
moet je toch eve beter kijken op youtube..25e was ie al uit.....:)
Heb je een linkje? Zojuist op YT gezocht naar Savage XS en op TowerHobbies en AmainHobbies gekeken. Op YT vind ik niets wat niet al bekend was en beide shops hebben hem nog op pre-order staan.

Ik ben benieuwd!

Inderdaad, dat is op een beurs gefilmd en ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat de bestuurder toch wel enige banden heeft met HPI.

Maar we wachten nog maar even op pieter-paf, hij heeft namelijk wel een filmpje gevonden, hopelijk hoeven we niet al te lang meer in spanning te wachten...

Dat filmpje bedoelde ik ook Pat...
Het is ergens tussen de rc finals gefilmpt en niet gefilmd voor/door hpi en word ook niet gereden door een team driver van hpi....
so i rest my case.....en hoe lullig het ook is,iemand moet de eerste zijn die er mee rijd na dat HPI hem uitbracht,alleen zijn wij het niet.....dus ben benieuwd

Dat filmpje bedoelde ik ook Pat...
:(

Het is ergens tussen de rc finals gefilmpt en niet gefilmd voor/door hpi en word ook niet gereden door een team driver van hpi....
so i rest my case.....en hoe lullig het ook is,iemand moet de eerste zijn die er mee rijd na dat HPI hem uitbracht,alleen zijn wij het niet.....dus ben benieuwd
En dat geloof jij? Natuurlijk is het iemand van HPI anders was er al veel meer om dit filmpje te doen geweest....

Nja, we wachten nog maar even.

logo_hpi.gif

HPI Mini Savage XS Flux 2.4GHz

new.gif

Part Number: 106572 Expected 30th September 2011 !!!!

:cool:, i rest my case!!

Back