HPI Savage XS Flux Topic

@westcoast: kopieeren kost een kwartje!
@Nard Cox
ben benieuwd wat er nu gemeld gaat worden want nu gaat volgens jou er veel om te doen zijn als deze man niet van hpi is......of is deze man toevallig van Hpi en heeft hij een bierbuik?
want dan zou het de bestuurder kunnen zijn van het eerste filmpje.....hoe heet die team driver ook al weer?
:fadein:

Laatst bewerkt:
pieter-paf, je laatste reactie vat ik niet helemaal, sorry.

Het ging er in eerste instantie om dat jij zei dat hij de 25ste (augustus) al uit was (??) en dat de rijder in het filmpje dat je posten hem dus al had. Het filmpje dat je linkte was al van 21 June, toen was die nog niet uit.

Bij TowerHobbies staat "early september" raad eens wat het nu is, juist nu komt hij mondjesmaat uit.

Ik ben nu op het werk, maar ik zal vanavond het draadje op URC en het filmpje van Yang eens doorlezen / bekijken. Ik ben benieuwd naar de eerste goede reviews en filmpjes van wat hij nu allemaal wel en niet aan kan.

pieter-paf, je laatste reactie vat ik niet helemaal, sorry.

Het ging er in eerste instantie om dat jij zei dat hij de 25ste (augustus) al uit was (??) en dat de rijder in het filmpje dat je posten hem dus al had. Het filmpje dat je linkte was al van 21 June, toen was die nog niet uit.

Bij TowerHobbies staat "early september" raad eens wat het nu is, juist nu komt hij mondjesmaat uit.

Ik ben nu op het werk, maar ik zal vanavond het draadje op URC en het filmpje van Yang eens doorlezen / bekijken. Ik ben benieuwd naar de eerste goede reviews en filmpjes van wat hij nu allemaal wel en niet aan kan.

Inderdaad, dat is op een beurs gefilmd en ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat de bestuurder toch wel enige banden heeft met HPI.

Maar we wachten nog maar even op pieter-paf, hij heeft namelijk wel een filmpje gevonden, hopelijk hoeven we niet al te lang meer in spanning te wachten...

Uhhh ik heb een filmpje en jij zei 15 september....moet ik daar nou ook over gaan zeiken....punt blijft ik heb als eerst het filmpje waar je op wachte...

Oohja en dat je zelf dus dingen loopt te verklaren die niet kloppen...,zeg het me even als je de 2 quottes van je zelf niet begrijpt.. ;)

en al met al vind ik het raar waarom ze maar een paar de deur uit hebben gedaan ipv elke shop te voorzien, zeker de grotere shops.
Slechte marketing iig.

Dat vind ik nou ook westcoast.
Hpi begint daarmee een beetje op Apple te lijken...
En van Apple zijn ook filmpjes en foto te vinden van dingen die
Nog niet uit zijn....

Laatst bewerkt:
Nvm pieter, geen zin in zo'n zinloze discussie met .................

westcoast, dat is zeker vervelend. Kan natuurlijk ook het creeren van een hype zijn, maar dan hadden ze er zeker van moeten zijn dat er geen kinderziektes waren die er, voor zover het er nu uit ziet, wel zijn.

Ze hadden gewoon de 1/8 moeten nemen, die in de verkleinmachine moeten stoppen en mass producen :P

Kom je nu mee.....
Ik ga er maar vanuit dat het niet aan tijds gebrek ligt dat je geen zin hebt in een discussie,aangezien je al bijna 3 jaar lang gemiddeld 5 berichten per dag post,zal wel meer bla dan wol zijn...
Maar beter voor DarkFire dat wij zijn topic niet meer verzieken,we hebben immers nu echt iets om over te praten....en de hype is al gecreerd/problemen met levering...verwijzing hpi-apple
maar nvm dan maar Nard-Cox....ik vergeef je ;)

Back