HPI Savage XS Flux Topic

Langer dan wat? Een 5A 2S lipo moet l redelijke tijden geven denk ik en anders steek je even een nieuwe lipo er bij.
HD

ik heb een 5A met 30c (haha, sorry was vergeten te vermelden)
maar ik rij nu maar 10/15 min. is er een manier om die tijd te verlengen, met al dan niet een andere accu erbij?

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet veel. Miner gas geven, efficiëntere motor, andere vertanding, lipo met 5,3 of 5,8 a

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
een minuutje, hooguit 3. Vergeet niet dat het meeste van je energie verbruikt wordt door het remmen op je motor. Je kan beter minder remmen :yes:

Ik ben sinds gister ook trotse eigenaar van een xss, vandaag maar eens uit gaan proberen

Tenzij je de motor en regelaar los erbij hebt gekocht, vermoed ik dat jij de RTR variant hebt en niet de ss kit? Die wordt nl zonder motor, regelaar, zender en ontvanger etc geleverd zodat je dat zelf kunt plaatsen.

Dan heeft u, om verwarring te voorkomen, de Savage Flux XS, niet de Savage Flux XS-SS, de laatste is een kit, zonder elektronica.

Nog steeds geen bericht gehad over wanneer ik een vervangende xs krijg:(

Maar toch een vraagje, ik vind dat hij af en toe nog snel omrolt. Heeft dat gewoon te maken met mijn "stuurmanskunsten" of hebben meer mensen hier last van?
In het 2e geval, zijn hier oplossingen voor?

Tja, het is een monstertruck, dus met een vrij hoog COG..
Wat je kan doen is de shocks schuiner zetten, en kijken of er swaybars zijn voor de XS.
En vrij laag zetten helpt ook, draagarmen horizontaal met de grond is een goed uitgangspunt.
Maar het is en blijft een monstertruck, dus ja, die slaan wel eens om ;)

Tja, het is een monstertruck, dus met een vrij hoog COG..
Wat je kan doen is de shocks schuiner zetten, en kijken of er swaybars zijn voor de XS.
En vrij laag zetten helpt ook, draagarmen horizontaal met de grond is een goed uitgangspunt.
Maar het is en blijft een monstertruck, dus ja, die slaan wel eens om ;)

Ja dat monstertrucks wel eens omgaan is niet meer dan logisch volgens mij, maar ik had idd het idee dat het wel iets stabieler kon. Dus bedankt voor de tip, ik zal - als ik hem binnen heb - er geljk naar kijken ;)

Ps: kan ik al die aanpassingen doen met standaart onderdelen, of moet ik daar bijv. Andere schrodfjes voor hebben

De shocks schuiner zetten en de draagarmen horizontaal zetten kan gewoon met de stock schroeven.
Swaybars weet ik niet of die er zijn, maar volgens mij zitten die niet stock op de XS?
Even googlen ;)

Back