beste medehobbyist,
Ik twijfel heel erg.. Zal ik nou de trophy of de pulse nemen ?
De trophy heeft een gat in de kap, wat handiger is met tanken en is volgens mij ook geschikt om eventueel mee te doen aan wedstrijden..
De pulse ziet er mooier uit en heeft meer vermogen, maar verbruikt ook meer dan de trophy, en om te tanken moet ik de kap er steeds vanaf halen..
Ik wil natuurlijk de auto met de beste offroad eigenschappen, en de trophy heeft een langere wielbasis en grotere banden dan de pulse..
Eigenlijk wil ik gewoon de beste buggy die er is, maar met de kyosho inferno is het maar de vraag of volgend jaar de onderdelen nog verkrijgbaar zijn..
Ik heb ook wat over losi en mugen gelezen, maar dat zijn voor mij helemaal onbekende merken, en mugen verkopen ze niet eens bij pk, wat bij mij in de buurt is, en losi schijnt weer een afwijkende maat schroeven te hebben..
Wie helpt mij bij het maken van mijn keuze ?
Ik twijfel heel erg.. Zal ik nou de trophy of de pulse nemen ?
De trophy heeft een gat in de kap, wat handiger is met tanken en is volgens mij ook geschikt om eventueel mee te doen aan wedstrijden..
De pulse ziet er mooier uit en heeft meer vermogen, maar verbruikt ook meer dan de trophy, en om te tanken moet ik de kap er steeds vanaf halen..
Ik wil natuurlijk de auto met de beste offroad eigenschappen, en de trophy heeft een langere wielbasis en grotere banden dan de pulse..
Eigenlijk wil ik gewoon de beste buggy die er is, maar met de kyosho inferno is het maar de vraag of volgend jaar de onderdelen nog verkrijgbaar zijn..
Ik heb ook wat over losi en mugen gelezen, maar dat zijn voor mij helemaal onbekende merken, en mugen verkopen ze niet eens bij pk, wat bij mij in de buurt is, en losi schijnt weer een afwijkende maat schroeven te hebben..
Wie helpt mij bij het maken van mijn keuze ?