Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat lijkt me ook een mooie maar me rc shop zegt zij dat de st4 niet meer leverbaar is dus... dat wordt dan lastigVan anderen op het forum hoor ik dat de TT st4 goed bevalt. Zeer stabiel en veel grip.
.
Gisteren was het dan eindelijk droog, dus tijd om hem eens offroad uit te laten.
Een niet al te vlak grasveld met een paar stukken los zand uitgezocht.
Wat een kracht en snelheid heeft dat ding...
Helaas na nog geen 5 minuten stak het linker achterwiel de truggy voorbij... :sad:. Toch wel jammer voor een "basher" die nog niet gesprongen heeft...
Maar de perfecte excuus dus om de 17mm Hex mod toe te passen.
Hobbyshops hier in de buurt afgelopen, helaas niets op voorraad...
Heb nu dus volgende onderdelen in bestelling:
1x HPI-101061 - Rear Wheel Axle Shaft
1x HPI-101082 - Shaft 3x17mm
2x HPI-101785 - 5mm Hex Wheel Adapters Trophy Buggy (Orange/Black) (2Pcs)
1x HPI-Z740 - Set Screw M5x4mm Black (6Pcs)
1x HPI-86504 - Axle 8x1x36mm (2Pcs)
Alles zou midden volgende week toekomen, dus nu maar wat bezig houden met DIY mudgards te maken...
Ik heb net een mailtje terug gekregen van TT en ze zeggen dat de st4 g3 idd niet meer leverbaar maar dat de onderdelen nog minstens 5 jaar leverbaar blijven en dat veel onderdelen uitwisselbaar zijn van de andere modelenVolgens mij zijn heel veel onderdelen van de ST4 ook te gebruiken op de MT4 en misschien ook wel de nieuwe monstertruck van ze ( ben de naam even kwijt )
En vooral de MT4 is veel verkocht, dus qua onderdelen zal het nog wel te doen zijn.
Misschien dat je Thunder Tiger een mailtje kan sturen?