HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

ik kan die foto's niet openen maar als die hex door het midden is kan hij door de trillingen toch ietsje meer losser gaan en dan kan die pin eruit schieten. ik denk dat het wel kan als je rustig rijd en absoluut niet op volle snelheid rijd...

5654d954-60d9-08f3.jpg

5654d954-60f9-47d1.jpg

misschien als je ze aan elkaar vast zet met secondelijm denk ik dat het opzich wel oke zit. ik had erger verwacht maar valt mee. ik denk dat je hiermee wel effe kan rijden maar ik zou ze wel z.s.m vervangen

Geef a.u.b zo snel mogelijk een antwoordt want ik moet het vandaag weten.

Yes master drillsergeant sir!! :pim:

Sorry hoor, maar dit is wat mij betreft echt niet de manier om vragen te stellen, wat zeg ik, antwoorden te eisen op een forum. Doe effe normaal zeg! Alsof iedereen de hele dag naar het topic zit te staren tot jij eindelijk een vraag stelt.
Van mij hoef je zeker geen antwoord te verwachten op deze manier. :nosmile:

Goedemorgen!

Ik ben normaal van de 1/10, maar heb gisteren dus een HPI Trophy Flux (truggy) besteld! Ik kijk er nu al naar uit om met dit monster te mogen rijden!

Groeten!

Help! Ik heb zojuist de HPI Trophy Flux ontvangen en ingesteld, maar mijn vraag is of 'ie vanuit de fabriek al ingesteld staat op een LiPo-cutoff. Ik kan namelijk niks vinden in de bijgesloten handleiding over de instelling ervan.

Bij voorbaat dank.

Hij stond bij mij op 3,2v per cel ingesteld en die heb omgezet naar 3,4v per cel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn excuses voor m'n bericht over het niet kunnen vinden van informatie over de LiPo-cutoff. Ik heb het gevonden en stond toch wel in de handleiding! Haha.

Groeten!

Volgens de handleiding staat 'ie op auto-LiPo ingesteld en detecteert de ESC automatisch. Hij staat inderdaad standaard op 3,2 volt, maar ga dit ook even aanpassen.

Welke diff olie.

Ik kan maar niet vinden welke diff olie het beste in de diffs kan.

Heb 2 opties gevonden maar misschien heeft iemand hier een goede tip.

F-C-R|10-20-7 staat in dit topic maar lijkt me veel.
F-C-R|5-10-3 scheelt wel veel met de eerste.

Wat zit er nu standaard in?
Ik zoek de setup voor de banen hier in Nederland, BOMB, Purmerend, RACO.

Kan iemand helpen?

Alvast bedankt, Jan.

Met wat rij je? De eerste is meer voor een truggy de tweede meer voor een buggy. Imo mag allebei wel iets dikker omdat het brushless is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back