Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik kan die foto's niet openen maar als die hex door het midden is kan hij door de trillingen toch ietsje meer losser gaan en dan kan die pin eruit schieten. ik denk dat het wel kan als je rustig rijd en absoluut niet op volle snelheid rijd...
misschien als je ze aan elkaar vast zet met secondelijm denk ik dat het opzich wel oke zit. ik had erger verwacht maar valt mee. ik denk dat je hiermee wel effe kan rijden maar ik zou ze wel z.s.m vervangen
Sorry hoor, maar dit is wat mij betreft echt niet de manier om vragen te stellen, wat zeg ik, antwoorden te eisen op een forum. Doe effe normaal zeg! Alsof iedereen de hele dag naar het topic zit te staren tot jij eindelijk een vraag stelt.
Van mij hoef je zeker geen antwoord te verwachten op deze manier. :nosmile:
Help! Ik heb zojuist de HPI Trophy Flux ontvangen en ingesteld, maar mijn vraag is of 'ie vanuit de fabriek al ingesteld staat op een LiPo-cutoff. Ik kan namelijk niks vinden in de bijgesloten handleiding over de instelling ervan.
Mijn excuses voor m'n bericht over het niet kunnen vinden van informatie over de LiPo-cutoff. Ik heb het gevonden en stond toch wel in de handleiding! Haha.
Volgens de handleiding staat 'ie op auto-LiPo ingesteld en detecteert de ESC automatisch. Hij staat inderdaad standaard op 3,2 volt, maar ga dit ook even aanpassen.