Ik heb de capacitor getest en de combinatie met de Savöx 1283SG werkt! Geen storingen meer!
Handig apparaatje toch

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de capacitor getest en de combinatie met de Savöx 1283SG werkt! Geen storingen meer!
Bedankt. Ik heb mijn Truggy net twee weken en ben nu op vakantie op Terschelling. 2x per dag een accupack leegrijden op het strand. Je hebt hier een heel breed strand met grote harde stukken met daarop brede halvemaan-vormige zandduinen van een meter hoog. Dat is echt te gek om te (leren) rijden. Vooral het zachte droge zand is gaaf! Vette jumps en doughnuts draaien om vervolgens weg te spuiten![]()
Een paar dingen die me opvallen.
-Het hoesje om de dempers zit niet mooi dicht aan de onderzijde waardoor er zand in komt. Oplossing?
-Bovenste montagering van de achterste schokdemper is vandaag afgebroken waardoor het over is met de pret. Ik hen namelijk nog geen reserve onderdelen.
Is daar een stevigere vervanging voor of moet je dan een andere/betere demper monteren.
Verder vind ik de auto super rijden! Grappig dat je veel reacties krijgt, ik zie een hoop jaloerse papa's)
Hallo, ik heb me speciaal voor dit topic even geregistreerd want ik kon nergens anders een Nederlands forum vinden waar ze over deze wagens praten.
Ik ben zo enorm aan het twijfelen namelijk, samen met mijn broer gaan we onze eerste electro offroad kopen. Hij wilt sowieso de truggy. En ik weet het nog niet.
Ik neig naar de buggy omdat ik die gewoon mooier vind. Die truggy zal wel door grovere landschappen heen kunnen ploegen, maar kan de buggy dit ook een beetje?
Wat zijn nou de echte verschillen? Kan de truggy meer aan? Ik wil gewoon wat snelheid (wat ze beide ongetwijfeld hebben) en het snellere bochtenwerk lijkt me ook wel leuk. Maar het is ook belangrijk dat ik ook echt offroad kan doen met die buggy... Maar ik weet niet of dat mogelijk is.
Wil gewoon voorkomen dat hij straks lekker aan het bashen is en dat ik alleen maar op de stukjes verharde wegen kan rijden
Zeg het me, wat moet ik doen?![]()
Oke, dan gaan we gewoon voor 4s. Welke accu zouden jullie me aanraden (4s)?
En zou ik dan 2x 2s doen of 1x 4s? En wat is daar het verschil tussen?
Kan je de 2x 2s dan in serie schakelen? Dan moet je zeker gaan solderen ofzo? Ik ben gekke henkie niet natuurlijk.
Er zijn zoveel 4s lipos te koop, maar ik kan nergens vinden welke er nou probleemloos in de truggy en de buggy gaan.
Zeg maar wat ik moet wat ik moet kopen, dan koop ik het.![]()